Proteinpulver?


Currant
 Share

Recommended Posts

Jeg er den eneste i husstanden her der har den holdning at spisetid skal være på et bestemt tidspunkt (måske fordi jeg er den eneste der gider lege med vægte)... Men da jeg ikke har tænkt mig at melde mig ud af det sociale samvær om bordet, ved at lave egen mad vil jeg lige høre om proteinpulver er udenmærket som stedfortræder, hvis jeg nu indtager det før/under/efter træning?

Hvis det nu er det, hvornår er det så bedst at indtage det?

- Currant

Link to comment
Share on other sites

Når du styrketræner skal du helst have ca. 2g protein pr kg kropsvægt, hvis du ikke opnår det igennem din kost er det en fin ide med protein pulver.

Det er en god ide at fordele dit protein indtag jævnt over hele dagen, så dine muskler har noget at arbejde med. Hvis du læser en af artiklerne på forsiden, vil du også kunne læse at protein indtag lige efter træning giver gode resultater, så derfor er en shake lige efter træning fjong ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvad med at tjekke nogle af de andre tråde her på MOL??? Der er 5.000.000 tråde indenfor den sidste måned, der omhandler dette emne!!! Hvorfor kan folk ikke bare tjekke dem??

Hvis de tjekkede dem ville der jo ikke være nogle spørgsmål og svare på!

Det ville da være en skam... ;)

Men da søgefunktionen ikke virker så kan jeg udemærket forstå dem.

Er jeg virkelig den eneste der IKKE er irriteret over at de NYE på boardet spøger om disse ting?... :D

(nu skriver jeg NYE, for jeg kan godt se den spørgende person har været medlem siden August sidste år)

Link to comment
Share on other sites

Jaaa undskyld da - søgefunktionen virker ikke og desuden ville forummet være dødt hvis man ikke fik samme emner på banen flere gange... Desuden kunne det være at nogle havde noget nyt at tilføje siden sidst der er blevet svaret på noget lignende...

Men undskyld...

Link to comment
Share on other sites

Lige en tilføjelse til det forrige indlæg. Glemte nemlig noget :lol: :

Men ja forummet vil nok også gå i stå på længere sigt, hvis ikke de samme spørgsmål blev stillet igen og igen..hehe :lol:

Jeg tror nu du overvurderer antallet af tråde omhandlende emnet, men jeg kan god give dig ret i, at der er mange

Ja okay det har du nok ret i :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share