Cacaoskummetmælk eller alternativ


Currant
 Share

Recommended Posts

Jeg var glad da der i en periode var "priskrig" på cacaoskummetmælk rundt omkring - de kunne findes til 4kr literen, men det var dengang kan man lissom konkludere ud fra flere gentagne besøg i forskellige supermarkeder...

Jeg var godt tilfreds med at blande kreatin og cacaoskummetmælk (da kulhydratindholdet var okay) og indtage det under træning...

Nogen der ved hvor det kan fås til en god pris?

Hvis ikke - så kan nogen måske give mig en fin opskrift eller et andet billigt alternativ til "kulhydrat-drik" (for at forbedre optagelsen af kreatin), som kan blandes med kreatin... Det gør ikke noget at det smager godt :)

- Currant

Link to comment
Share on other sites

Hmmm - kiggede lige på den halvtomme æblejuice og fandt ud af at der er masser af kulhydrat deri - tak, det vidste jeg ikke (kunne selvfølgelig ha kigget på det)...

Nå, men nu vi er ved det - hvor meget juice skulle så være tilstrækkeligt for en mand som mig på 75 kg?

- Currant

Edited by Currant
Link to comment
Share on other sites

Jeg er ret sikker på, at mængden af juice ikke betyder noget....derimod afhænger dit daglige protein-indtag af din kropsvægt.

Okay så - men kulhydraterne er med til at forbedre optagelsen af kreatin... Hvor meget kulhydrat/juice er fornuftigt til 5-10 gram kreatin? Det må vel hænge sammen i noget der kan kaldes liter pr. gram...

Link to comment
Share on other sites

Synes da jeg læste for kort tid siden at halveringstiden for kreatin i kakao, andre drikke er ufattelig kort og at det derfor burde overvejes en ekstra gang hvor vidt man overhovedet blander kreatin op i sådan noget

Den skal jeg altså lige ha penslet ud... Det gav ikke så meget mening for mig - evt. link?

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes også jeg læste for et par år siden på et udenlandsk forum at specielt juice skulle man holde sit kreatin langt væk fra, om det var fordi det fuld af kulhydrater eller var syrligt eller sådan noget husker jeg ikke lige. Det er bare ærgerligt hvis man ødelægger kreatinen jo, så det var rart at vide.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share