skulderskade..


Eruption
 Share

Recommended Posts

Rev for et stykke tid siden min skulder af led, hvilket gjorde virkeligt ondt, og de følgende dage var der også store smerter, men det stilnede af igen.. og har i et stykke tid, ikke kunnet mærke det.. men nu er det så småt kommet igen, med smerter inde i "ledet, senerne, musklerne"????

hvilke muskler, og dermed øvelser, kan jeg træne for at gøre det bedre, hvis det ikke er ro, min skulder trænger til.... <_<

nogen der kender noget til dette problem?

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde samme problem sidste år, pga af en kasteskade... Jeg gik også rundt og troede at det ville gå i sig selv, og trænede derfor forsigtigt videre... Men da det ikke blev bedre, fik jeg taget nogle røntgenbilleder og fik lavet en scanning, og det viste sig at jeg skulle gennem en operation, på grund af en læsion i et ledbånd i skulderen :( ... Derfor mener jeg du burde få lavet nogle billeder eller scanninger, så du kan være sikker i din sag... Ledbåndene er meget udsatte når skulderen går af led...

- Power Clauer :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik det gjort gratis...jeg mener da ikke sådanne operationer koster noget her i Danmark...det er vist kun kosmetiske operationer der gør...

Jeg blev opereret i starten af februar sidste år, og kunne begynde træningen lige så stille omkring slutningen af Marts... Det plejer ca. at tage en måneds tid før man må begynde at dyrke fysisk træning efter en operation... <_<

Men nu er det jo heller ikke sikkert at det er helt så galt i dit tilfælde...

Men god bedring i hvert fald ;)

Mvh Power Clauer

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share