Styrkeløftklub i Stor KBH-området!


Vetö
 Share

Recommended Posts

Jeg har tænkt mig at starte i en styrkeløfteklub en gang i august.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om følgende:

Jeg bor i Allerød, en by i Nordsjælland, derfor har jeg adskillige muligheder for at starte i en styrkeløfteklub i det Storkøbenhavnske område. Så vidt jeg ved har jeg følgende muligheder i Stor-KBH for indmeldelse i en klub:

Tårnby Styrkeløfter Klub

Hvidovre Styrkeløft Forening

Københavns Styrkeløft Klub

Albertslund Styrkeløft Forening

Atletklubben Frem

Jeg vil derfor godt høre om nogle her fra MOL har specielt gode erfaringer/resultater med valget af en af de ovenstående styrkeløfteklubber!

Jeg ved at nogle her på MOL er medlemmer af nogle af klubberne, så det ville være rart med lidt indsigt i klubberne inden jeg træffer et endeligt valg.

På forhånd tak!

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Du skal selvfølgelig starte i TSK (Tårnby styrkeløft-klub) :D Det er efterhånden en ren Mol-klub... Tenace, Watts, Anyone, Arne, forhåbentlig snart incognito og så mig selv træner der... nu kan jeg kun udtale mig på egne vegne men det er virkelig et fedt sted at træne (og tør næsten godt sige at ovennævnte personer deler min holdning)... rigtig hyggelig atmosfære og kompetente folk til at efterse teknik med mere så jeg er bange for dine valg-muligheder nu er ret begrænsede :tongue:

I leave you no choice :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med Zoa's vurdering. Men så vidt jeg ved er der ikke nogen styrkeløftere fra det københavnske område som træner i andre klubber, så det er nok lidt svært at få andres vurdering af de nævnte klubber. Hvad angår transporttid, så er TSK nok kortest med det offentlige (tog), hvis du er i bil er det vist hip som hap med klubberne.

Jeg synes du skal komme forbi til en omgang gæstetræning. Vi træner man ons fre mellem 16-18. Smid en PM, hvis du er interesseret. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share