Købes, købes, købes...


Seb M
 Share

Recommended Posts

Ved lige at tage et kig ned over siden, kan jeg konstatere at mange forskellige ting bliver udbudt, så derfor ville jeg da gerne sige at, hvis nogen spiller trommer og er i besiddelse af et Zildjian bækken de gerne vil sælge, må de gerne sige til... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Hehe Watts. Nej, mine dage som rockstjerne er færdige :D og Ripper spiller jo guitar :)

Seb M> hvad med at skrive hvilke størrelse bækken du ønsker at købe og skal det absolut være Zildjian....ellers kig i den blå avis eller evt. nyhedgrupper, der er tit bækkener og andet godt til salg ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg prøver at få mig et Zildjian setup, fordi langt de fleste af de fede bækener jeg har hørt er Zildjian.

Måske lidt ærgeligt, da de samtidig er nogle af markedets dyreste.

Jeg var heldig fornylig at få fingrene i et A Custom til en relativ billig penge :smilerock:

Link to comment
Share on other sites

...bækken de gerne vil sælge, må de gerne sige til... :rolleyes:

Armoured Female har et smådefekt et af slagsens. Måske kan det fikses. Det er lidt gammelt i det, men hvis det er i lige så fin form som resten ellers, burde det ikke stoppe gør det selv manden. :hehe:

Iøvrigt... Husk at skrive en mere sigende titel på indlægget - og det skal begynde med "K:" fordi du vil købe noget. På den måde bliver det mere overskueligt, og du øger nok din chance for, at en med netop det du søger, ser dit indlæg.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share