Basisfedtforbrændingssuppen


Liller
 Share

Recommended Posts

her er et link til den engelsksprogede opskrift på suppen: http://www.idiet4u.com/diets/sacredheart.html

Jeg vil skyde på at nogen genkender den. Den har cirkuleret på mit arbejde de sidste par uger, og en af de kvindelige medarbejdere har netop overstået den og tabt sig 4 kg. Jeg tror ikke hun motionerer ved siden af.

Er der andre der har erfaringer med denne?

Jeg skal forsøge at skaffe en oversættelse på opskriften hvis der er behov for det.

Link to comment
Share on other sites

De der forskellige kure plejer at virke - men er ikke anbefalelsesværdige.

Du taber dig - men det er i høj grad vand (det er hvad det er) og muskler (og det er ikke ret fedt). Selvfølgelig taber du også fedt.

Derudover er det jo ikke formodentligt ikke et vedvarende vægttab. Måske endda tværtimod (hvis du mister muskelmasse og presser din forbrænding ned - kan resultatet meget vel blive en højere vægt kort efter endt kur).

Prøv motionskuren i stedet - den virker - også på langt sigt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg var oxo af den opfattelse at det var muskler man tabte, men mine kollegaer ville ikke lytte. Men jeg tror nu at dette er en af de bedre. Der er masser af proteiner i suppen. Og så smager den faktisk godt!!!

Jeg bruger den til at tabe mig ved at spise den en gang imellem, og nogle gange som forret til aftensmaden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger den til at tabe mig ved at spise den en gang imellem, og nogle gange som forret til aftensmaden.
Jeg synes ordet slankesuppe er en smule misvisende. Suppen bevirker vel ikke at forbrændingen sættes op eller noget. Når man spiser suppen tilfører man bare kroppen energi og man taber sig mindre end hvis man helt lod være med at spise suppen. En "slankesuppe" bliver den vel først i det øjeblik man hælder en portion Letigen-piller i (hvilket man selvfølgelig aldrig må gøre).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share