Jeg har tabt mig...


Ragster23
 Share

Recommended Posts

Jeg er en fyr på 23, en stor del af mit liv har jeg været overvægtig, det er slut nu, og det er jeg meget lykkelig over,nu er der bare det problem, at huden hænger på mig.

Især omkring maven er det slemt, maven og brystet...

jeg er ikke fan af mandlige bryster og E.T mave, og vil gerne af med begge dele

Jeg ville foretrække en løsning der ikke involverer et trænings center, men jeg kan klarer derhjemme,

men jeg tager imod alle foreslag, da jeg har måtte sande, at det ikke er noget min krop klarer for mig.

Håber på snarlige forslag

Venlig Hilsen,

den posede.

Link to comment
Share on other sites

Først tillykke med at du har tabt dig! :)

Du har 2 muligheder - og begge kan vise sig nøsvendige.

Du kan fylde tomrummet ud med muskelmasse - men så undgår du ikke seriøs vægttræning som enten kræver meget plads og udsty hjemme, eller at du skal i et motionscenter, styrkeløftrklub eller andet.

Du kan få fjernet overflødig hud ved en operation. Der er lang ventetid i det offentlige og det koster kassen hos de private - men det kan være nødvendigt.

Det er desvære sådan at der er grænser for hvor meget huden kan trække sig sammen efter et stort vægttab. Start med noget træning og se hvor langt det kan bringe dig.

Link to comment
Share on other sites

Ja, muskelmasse er ok med mig, hvis det kunne fordeles pænt på brystet, og hvis der var nok til at det kunne resulterer i en af de berømte six-packs brokker jeg mig heller ikke...

lige lidt mere baggrunds info:

Jeg tabte mig ca 30kg

Min forbrænding er blevet god, kan spise hvad jeg vil

Jeg arbejder på et lager, hvor jeg flytter ca 2 ton om dagen manuelt, men jeg kan sagtens mønstre energi til noget træning når jeg kommer hjem

jeg lider frygteligt af køre-syge, så jeg cykler alle vegne

det var det, håber det kan inspirerer til nogle flere foreslag..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share