Hvilket protein skal jeg købe?


SuneJ
 Share

Recommended Posts

Jeg har læst protein faq'en, men jeg synes ikke den svarer på mit spørgsmål. Mit mål er at tabe mig, men da jeg også dyrker lidt styrketræning vil jeg gerne have protein nok.

Jeg leder efter et proteintilskud med så lidt energi i som muligt, hvad skal jeg vælge? Jeg aner intet om det :retard:

EDIT: Kom til at sende for tidligt.

Edited by Breaker_TG
Link to comment
Share on other sites

Du skal føtst og fremmest søger for at det ikke er en "weigtgainer" du køber, men et desideret proteinpulver - med omkring 80-90g. protein pr. 100g. pulver.

Jeg har selv brugt maxim´s "85+" og synes det smager ganske udemærket (specielt jordbær) men smag er som bekendt forskellig. ´jeg ved ikke helt hvordam den ligger prismæssigt, da jeg fik den meget billigt gennem Team dk.

Ellers har jeg hørt meget godt om Getbig´s valleprotein - det skulle også være meget godt til prisen

Bare lad være med at lade dig narre af et eller andet smart mærke (ofte amerikansk ;) ) der lover 356% bedere optagelse :blink::blink::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har læst protein faq'en, men jeg synes ikke den svarer på mit spørgsmål. Mit mål er at tabe mig, men da jeg også dyrker lidt styrketræning vil jeg gerne have protein nok.

Jeg leder efter et proteintilskud med så lidt energi i som muligt, hvad skal jeg vælge? Jeg aner intet om det :retard:

Tja du siger det jo næsten selv.

I protein faq'en står der lidt om forskel på de forskellige typer protein. Læs det igen - og find ud af hvilken type protein du skal bruge (eller evt. at du er ligeglad). Find så et proteinpulver med den type protein (så meget som muligt) og så i øvrigt så lidt så muligt kulhydrat og fedt. Skulle der være noget kulhydrat med overlever du uden tvivl. De fleste blander alligevel kulhydrat i. Men du vil måske (i hvert fald til tider) bruge det uden at blande kulhydrat i (da du primært ønsker at tabe dig).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share