STOR respekt


Dumb&Dumber
 Share

Recommended Posts

Når man arbejder med medier, så vælter det hver uge ind med ugeblade, normalt er det noget ryger ud til sekretærerne, denne uge var der dog alligevel en enkelt artikel i Se og HOR der fængede. Den er bagerst i bladet, og omhandler "Tour de Impossibel" - nærmere bestemt 17 "fede" mennesker fra "Fnugge-klubben" - der stiger til cykels og kører de ca. 2100 km der er fra Skagen til Paris, hvor de vil ankomme den samme dag som som den "rigtige" tour ankommer. De vil køre touren på 22 dage. Skal måske lige nævne at Fnuggi selv har tabt 112 kilo på nogle år, og at han regner med at bestige cyklen med en "kampvægt" på 126 kg.

Go Fnuggi Go Fnuggi..... :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er temmelig flot.

Ham Fnuggi du hentyder til, er det ham, der har været mange gang i fjernsynet?

Jeg kan huske det program TvDanmark lavede, der var han til lægen for at finde ud af, om det kunne svare sig, at bruge penge på at operere ham.

Han blev så scannet, og lægen kom med resultatet:

85kg fedt. 115kg muskler. (cirka tal - det er længe siden)

Men DAMN 115 kg muskler! Det er mere end Arnold!

Man kunne selvfølgelig fornemme, at de +200kg ikke var ren fedt, da han kunne LØBE, men alligevel...

Hvis han begyndte at bodybuilde, så tror jeg han vil få ekstremt hurtige og store muskel gains.

Link to comment
Share on other sites

Han er oven i købet en meget festelig og flink fyr. Jeg modtog i lang tid hans ugentlige "nyhedsbrev" - det var både interessant og sjovt - også en hyggelig fætter at maile med. Han er på en hver måde en imponerende mand!

Link to comment
Share on other sites

:D det overrasker mig ikke at der ligger lidt regulær vægt i ham også, han fanme stor. Det tror jeg altså også hans søn blir. han er 12 år gammel og ser på billederne ud som han er næsten lige så høj de voksne på holdene. Og dertil kommer at Fnug før han begyndte på alt det her var rigtig smed. Har læst om ham i Metal dengang han startede klubben

Ja Fnuggiklubben er et rigtig HIT der breder sig i Danmark - deres koncept er sammenhold, sammenhold og atter sammenhold.

www.fnuggi.dk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share