Kartofler, kylling og flødeboller


allerup
 Share

Recommended Posts

Efter at have spist 750 kartoffelskiver, 150 g kylling samt 6 flødeboller fik jeg lidt oppustet mave....

Hva ka det skyldes? :blink: Jeg vil gerne have et hurtigt ssvar, for der er stadig 6 flødeboller tilbage.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Allerup, har du kigget lidt for dybt i MOL-arkivet eller hva?

Hæhæ..ja ham kan jeg godt huske... Vi troede alle sammen han var død :lol: :lol:

Jeg håber du mener 750 gram kartoffelskiver - og ikke 750 kartoffelskiver. 

Hæhæ... Ja det var vist det...

Mens vi skriver er jeg kommet til at æde de sidste 7 flødeboller :) ...

Hvordan er det egentlig det ser ud med næringsindholdet i sådan nogen Samba-fyre?

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det egentlig det ser ud med næringsindholdet i sådan nogen Samba-fyre?

Ikke godt!!!!!!!!!!!!!!!

Til gengæld er der masser af luft i = vejer lidt i forhold til smagen => du kan gufle en del flødebasser i dig uden at det er katastrofalt.

Link to comment
Share on other sites

Hva ka det skyldes?
Det må være kartoflerne for jeg har lige spist 600g kartoffelbåde 300g hakkebøf 2 bløde løg og en røvfuld bønner og jeg har de samme symptomer som dig.

(men ikke noget salat med dressing så det er slankemad :lol: )

for der er stadig 6 flødeboller tilbage..
er jeg kommet til at æde de sidste 7 flødeboller

hey wait a minute.

der er da vist noget galt her....

Edited by nightbringer
Link to comment
Share on other sites

Efter at have spist 750 kartoffelskiver, 150 g kylling samt 6 flødeboller fik jeg lidt oppustet mave....

Hva ka det skyldes? :blink: Jeg vil gerne have et hurtigt ssvar, for der er stadig 6 flødeboller tilbage.. :4mewantfood:

Det må være den ynkelige protein/kulhydrat ratio der forstyrrer din sarte cykelmave.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share