Beton & træning


laush
 Share

Recommended Posts

Jeg er i den situation at jeg snart skal flytte og skal dermed også flytte mit powerrack, træningsbænk + løse vægte af jern. Der hvor jeg har planlagt at udstyret skal stå er der beton-gulv og jeg tror ikke ejeren (vi lejer os ind) er begejstret for at jeg smider rundt med jern på deres betongulv.

Hvad skal jeg lægge under på den plads hvor der trænes?

Mvh Lau

Link to comment
Share on other sites

Nogle tykke gummimåtter af en art, helst nogen hvor der ikke er for meget opspring således at vægtene ikke hopper alt for meget hvis man taber dem. Den slags måtter bruges vist typisk indenfor landbruget(Har jeg hørt) så butikker som handler med den slags, burde være stedet... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret.

Inde for landbruget - hmm, hvor henvender jeg mig for at finde sådanne landbrugsartikler? :o Jeg fandt disse: Måtter men de er godt nok dyre.

Først tænkte jeg at plastic/gummi måtter var glatte og ustabile, men det er måske ikke tilfældet? de skal da være ret så hårde før det er noget der du'er.

Nogen andre det har forslag om underlag?

Mvh Lau

Link to comment
Share on other sites

hvad med et stykke gulvtæppe af en slags - f.eks. kokostæppe? Der er i al fald støddæmpning i, men måske det er for farligt at træne på fordi det er for glat? vil helst have den nemme løsning uden for meget "gør-det-selv" og uden at bruge for mange penge, men det er jo også meget at forlange!

Link to comment
Share on other sites

Du kunne evt. ligge nogle industripaller "EU-paller" tæt sammen, og lægge noget krydsfinér og/eller gulvtæppe over... men ved ikke med hullerne dog...

Har selv noget beton derhjemme, og har nogle tunge vægte, men der er skam ikke sket noget, overhovedet med gylvet.... selvom det ville være ligemeget.. :)

eller bare en gang krydsfiner med noget skridsikkert gulvtæppe-agtigt... ville da i hvert fald ikke ridse gulvet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share