Bestemmelse af max puls


Diddley
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kender til en mere præcis måde at bestemme sin max-puls på end ved at bruge tommelfingerreglen om 220 - ens alder ?

Jeg ved godt jeg bare kan måle min puls mens jeg knokler indtil jeg skal ud og ørle, men på en eller anden måde tiltaler tanken mig ikke rigtig :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved godt jeg bare kan måle min puls mens jeg knokler indtil jeg skal ud og ørle, men på en eller anden måde tiltaler tanken mig ikke rigtig  :chicken:

Jo, kom nu. Det er skide sjovt.... :lol: :lol: :lol:

- Tolle

Link to comment
Share on other sites

Jo, kom nu. Det er skide sjovt....
De traditionelle måder at beregne maxpulsen på er ikke optimale (Den nye formel og den "gamle"). De viser især forkert ved lav belastning, så det bedste er nok bare at komme op på "hesten" 

Den er go med jer, nu mangler vi bare at i beder mig filme det hele og lægge det ud på OT. "Diddley tester maxpuls og ofrer sin morgenmad" :lol: Not

Link to comment
Share on other sites

Jo, kom nu. Det er skide sjovt....
De traditionelle måder at beregne maxpulsen på er ikke optimale (Den nye formel og den "gamle"). De viser især forkert ved lav belastning, så det bedste er nok bare at komme op på "hesten" 
Den er go med jer, nu mangler vi bare at i beder mig filme det hele og lægge det ud på OT. "Diddley tester maxpuls og ofrer sin morgenmad" :lol: Not

GO DIDDLEY GO DIDDLEY GO DIDDLEY :w00t: :step:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share