HST


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Hmm, er der andre end mig, som føler sig lidt nørdet over at rende rundt i centeret med sit lille skema? Nu har jeg lidt vænnet mig til det, men det virker på en eller andet måde stadig kikset :retard:

Skrevet af manden som måtte opgive dagens træning, da han glemte at få træningsskoene ned i tasken - det opdagede jeg jo selvfølgelig først da jeg var nået frem :angry: - og nu skal jeg på familiebesøg. :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Jo da :lol: Men der er også en del nybegyndere der render rundt med clipboards med træningsprogrammer. De kigger da lidt skævt til en når man render rundt med et chatex, med papir i. Men jeg er vant til at skille mig ud, så jeg ranker bare ryggen og udstråler bare al den selvtillid og selvsikkerhed jeg kan. Jeg ved jo hvad jeg laver :w00t:

Må man ikke træne i strømpesokker i dit center?

Edited by Mr.Freeze
Link to comment
Share on other sites

Jeg fører træningslog i et ol´school kladdehæfte, det er ikke bare nørdet men også lidt svansi.

Skrevet af manden som måtte opgive dagens træning, da han glemte at få træningsskoene ned i tasken - det opdagede jeg jo selvfølgelig først da jeg var nået frem

Hvad for noget??? Hvorfor ikke træne i strømpesokker!! :bigsmile:

Torben F

Edited by topper
Link to comment
Share on other sites

alle mine venner og bekendte går på røven, ikke så meget over at jeg træner, men over at der nu skal styr over min træning....jeg kan se det i deres blik tankerne lyser ud af dem "hvor er det skjulte kamera...." men jeg holder fast og lader som ingenting :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det generer mig ikke det mindste at jeg skal rende rundt med mit sammenfoldede HST-ark - og blyant og flaske.

Jeg har styr på min træning og det kan jeg ikke forestille mig alle dem uden noter kan have i nogen særlig grad.

Selvfølgelig er det nemt at huske hvis man laver de samme 3x8 i bænkpres, inc. bænk og biceps dag ud og dag ind, men det kommer man ikke langt med når man først er ovre begynderstadiet.

Link to comment
Share on other sites

Har lusket rundt med underlige skemaer det sidste lange stykke tid - det sker egentlig oftere, at nysgerrige sjæle kommer og skal høre hvad jeg går og brygger på :) Så kommer der da også en hyggelig snak ud af det...

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler mig ganske seriøs med min blyant og træningslog B)

Jeg løber self. ikke rundt med det fortrykte skema, som nybegyndere har med, men med et nusset orange A6 format ringbindskladdehæfte.

Folk spørger undrende en gang imellem om jeg registerer al min træning, hvortil jeg svarer ja - og kommer med en længere udredning om ME PR's, plateauspotning, progressivitet og andet imponade :tongue:

Nørdet?? Nææøhh...

Link to comment
Share on other sites

VIl heller ikke sige der er noget nørdet i det..

Syntes det er mere tumpet med de folk som har lagt med de samme øvelser og kg det sidste lange tid, og egentlig ikke har den store progression...

kan dog normalt huske hvad der skal trænes.... pga. alt den planlægning her osv... osv..

Men der er selvfølgelig heller ikke de store ændringer (andet end vægt) i et fullbodyprogram hvor de same øvelser køres, i henhold til dage osv.. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Personligt føler jeg mig rimelig diskret med en lille forberedt post-it på 3x4cm. Der er nemt plads til alle øvelser og kg. Blyant skulle vel egentligt ikke være nødvendigt, da de få noter man evt. kunne have, kan vente til man kommer hjem. Det kræver selvfølgelig et par ekstra minutters forberedelse at skrive det ned på en lap papir, men jeg synes faktisk det er rart med denne lille forberedelse.

Link to comment
Share on other sites

Godt så, der er andre end mig. Og kuglepennen gør nu heller ikke sagen bedre.

Det der med sko og håndklæde går man ret meget op i.... Så nu må jeg jo træne i myldretiden i morgen selv om jeg helst undgår et fyldt træninglokale. Eller stå tidligt op. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Virker som om du er lidt usikker hvis du er bange for at folk synes du er nørdet??

Seriøst who cares, du er der jo ikke for at spille læker/sej foran alle fyrene er du? :blink:

NEJ og NEJ! - og selv om jeg var nørdet, ville jeg ikke være bange for, hvad folk synes om det B)

Jeg har udtrykt mig skidt i indlægget, hvis der kan være tvivl om det :)

Hvis jeg ville spille "lækker" foran fyrene, skulle jeg halvere:

1) Min påklædning

2) Min LBM

3) Vægtene jeg løfter...

Link to comment
Share on other sites

Tsk tsk tsk.. det er et simpelt spørgsmål om attitude..

Selvfølgelig render man ikke rundt med en lap papir med nogle talent-forladte krudseduller på !!!!

Hvorfor ? Fordi man har ikke brug for at slå op hvad man nu skal løfte i dit og dat, det kan man på rygraden!! Man har selvf. brugt det meste af sin dag på at visualisere det forstående træningspas, man har formet et mentalt billede af de vægte der skal løftes, hvordan og hvor hurtigt de skal løftes, man har en klar billede frekvens af vægtene der ryger op og ned for sit indre øje... man har stille hilst på de aktuelle vægte, gjort sig familiære med dem, opnået den gensidige respekt der hører sig til...... Og hvordan skal man kunne dette hvis man ikke engang ved _hvilke_ vægte man skal tale til ?? Ja jeg spør' bare..

Når i bliver vækket af en kold spand vand i hovedet midt om natten og spørgsmålet brøler : 10-rep-4-dag-bænkpres, har i 0.02 sekunder til at levere svaret ...... Ellers er det i min bog et _attitude_ problem !!!! Vi tager vel gamet alvorligt, gør vi ik' ? En lap papir.. psssssst... må jeg være fri !!!!!

... Eller noget ...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Virker som om du er lidt usikker hvis du er bange for at folk synes du er nørdet??

Seriøst who cares, du er der jo ikke for at spille læker/sej foran alle fyrene er du?  :blink:

NEJ og NEJ! - og selv om jeg var nørdet, ville jeg ikke være bange for, hvad folk synes om det B)

Jeg har udtrykt mig skidt i indlægget, hvis der kan være tvivl om det :)

Hvis jeg ville spille "lækker" foran fyrene, skulle jeg halvere:

1) Min påklædning

2) Min LBM

3) Vægtene jeg løfter...

Hvorfor skulle den dog halveres B)

Edited by Dumb&Dumber
Link to comment
Share on other sites

Og det er ikke engang løgn, når man kigger på de af mine medsøstre, hvis hovedformål i livet er at spille lækre i et træningscenter...

D&D: For at komme ned i størrelse med ovennævnte medsøstre, som trods timelang tilstedeværelse i centeret ikke har dannet et eneste ekstra myosin- eller actinmolekyle... :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ville spille "lækker" foran fyrene, skulle jeg halvere:

1) Min påklædning

2) Min LBM

3) Vægtene jeg løfter...

Seriøst, AF, så tror jeg ikke du ville se specielt godt ud hvis du kom ned på et par og halvtreds :tongue: (I har ikke fået udleveret tjenestepistol, vel :unsure: ?)

Hvis jeg havde tal på hvor mange gange jeg er blevet spurgt af et kæmpe brød om jeg skrev dagbog under træningen. Da jeg begyndte at føre træningsdagbog i ca 92 var det IKKE comme il faut i de fleste centre! Det har også hjulpet på accepten at kampvægten er kommet over de 115kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share