Kosttilskud sælges


jes
 Share

Recommended Posts

Kosttilskud baseret på soyaprotein samt vitamin og urtetabletter sælges.

Jeg har selv reguleret min vægt ned med 4,2 kg og er blevet 16 cm mindre (målt på bryst, talje, hofter og lår) på en måned.

Hvis du synes det lyder som noget som dig, så prøv at se på www.tab-dig.nu (kode 4030).

mvh

Jette

Link to comment
Share on other sites

Jette, det er ikke tilladt at anbefale produkter man selv har økonomisk interesse i. Som regel virker den slags faktisk som negativ reklame, hvilket meget let kan blive tilfældet for det produkt du anbefaler her. Jeg lader linket blive, da det pågældende site er et godt eksempel på plat og underlødig markedsføring.

Link to comment
Share on other sites

Herbalife er et MLM (Multilevel marketing) produkt. Det vil sige at det bliver solgt af "almindelige" mennesker i fritiden. MLM er (efter min mening) en udemærket ide, MEN det betyder desværre ofte at nogle mennesker går meget langt for at sælge deres ting (gentagne gange forsøger at prakke deres familie produkterne (eller det at sælge produkterne) på eller totalt utidige ting som f.eks. at forsøge at sælge produkterne hvor det er klart imod reglerne og iøvrigt mod god opførsel - f.eks. i DSB tog eller på sites som dette).

Det kunne se ud til at de også er det der er sket her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share