Løbebånd


Hessel
 Share

Recommended Posts

Jeg er begyndt at træne lidt på løbebånd og er faktisk begyndt at synes rimelig godt om det. I den forbindelse vil jeg lige høre om der er nogen som har erfaringer med løbebånd? Og ved hvor man kan købe et løbebånd af god kvalitet? Umiddelbart ligger mit problem i den dyre pris, men et andet meget stort problem er at de fleste løbebånds tophastighed ikke er tilstrækkelig. De fleste løbebånd kan derfor max køre 16 km/t - 20 km/t hvis man er heldig. Kunne godt tænke mig et løbebånd som kan nå op på 25 km/t. Desuden skal der være en automatisk incline og helst sådan at der også er en decline funktion til downhill træning. At den kan alt muligt i forbindelse med pulsur, kalorietæller og andet gejl er uvæsentligt og jeg vil helst fortrække uden.

Hessel :wave:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er begyndt at træne lidt på løbebånd og er faktisk begyndt at synes rimelig godt om det. I den forbindelse vil jeg lige høre om der er nogen som har erfaringer med løbebånd? Og ved hvor man kan købe et løbebånd af god kvalitet? Umiddelbart ligger mit problem i den dyre pris, men et andet meget stort problem er at de fleste løbebånds tophastighed ikke er tilstrækkelig. De fleste løbebånd kan derfor max køre 16 km/t - 20 km/t hvis man er heldig. Kunne godt tænke mig et løbebånd som kan nå op på 25 km/t. Desuden skal der være en automatisk incline og helst sådan at der også er en decline funktion til downhill træning. At den kan alt muligt i forbindelse med pulsur, kalorietæller og andet gejl er uvæsentligt og jeg vil helst fortrække uden.

Hessel 

Hej hessel

Inden jeg læste dit indlæg kiggede jeg lidt på nettet, netop også for at undersøge priserne på løbebånd. Og jeg må sige at resultatet var skræmmende, de løbebånd er jo f....ing dyre! Især når man er oppe i et med en tophastighed på 25 km/t. Jeg tror ikke det bliver nemt at finde et til bare forholdsvis fornuftige penge. Desværre :thumb_down:

Bear :(

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (løbeguruen)
:bigsmile:
Og jeg må sige at resultatet var skræmmende, de løbebånd er jo f....ing dyre!

Ja, jeg er kommet til samme resultat. Enten kan de kun køre 16 km/t eller også koster de 30000+ kr. Vandvittigt!! Faktisk fandt jeg kun et eneste løbebånd som kunne køre mere end 20 km/t. (Det kunne man endda cykle på. Ret sejt) ØV!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share