Bliver det Armstrong igen?


The Bear
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om jeg synes det er trist at Armstrong er så stærk. Jeg synes stadig det er spændende at følge ham i de høje bjerge, hvor meget kan han vinde med? Går han måske ned? Ligesom at se Simoni i Giroen han er da rimelig suveræn og alligevel det spændende (Jeg kunne nu godt have tænkt mig at se Simoni og Garcelli i form mod Armstrong).

Samtidig så fascineres jeg af at der er en så suveræn profil som Armstrong, som en kanibal. Og så synes jeg der er flere kvaliteter i Armstrong end foreksempel Indurain, der ikke vandt andet end enkeltstarter..

Go Armstrong

Sander

Link to comment
Share on other sites

Hvis Pantani kommer på Bianchi, så har vi en interessant situation.

Så er det den forsvarende mester mod de to tidligere mestre.

Tror dog stadig vi skal regne med, Lance tager den 6 gange i træk. Altså også næste år. Jeg tror, der er en god chance/risiko for, at top 3 bliver præcis den samme, som vi har set 2 gange før.

Det er dog så heldigt, der også er andre trøjer, der bliver kæmpet intenst om. Sidste år mere intenst end nogensinde før.

En ting er sikkert, Le Tour bliver aldrig kedelig! :)

Og så glæder jeg mig helt vildt til holdløbet. Hvis både Lüttenberger og Sandstød er klar, så har CSC et suverent hold! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener ikke at min kommentar omkring at jeg hader Armstrong lugter af jantelov. Det er hans personlighed jeg har noget imod, jeg er ligeglad når der er nogle der er suveræne. Jeg syntes f.eks. at det var fedt dengang indurain styrede det hele. Jeg er bare så pissetræt af de lede amerikanere skal være så gode til alt. Kan de ikke bare holde sig til deres basket, baseball og football og overlade cykelløb og fodbold til os andre. Iøvrigt tror jeg sgu også at Armstrong benytter sig af forskellige mere eller mindre lyssky hjælpemidler, for det kan da ikke være rigtigt at en mand der er døden nær p.g.a. en kræftsygdom pludselig kan blive uovervindelig. Vi ved jo alle at den amerikanske medicinal industri er utrolig langt fremme i forhold til andre, så mon ikke der er muligt at de har opfundet et eller andet medikament der ikke kan spores af UCI´s doping kiontrol. Iøvrigt vil jeg godt lige sige at USA aldrig har haft et bemandet rumfartøj på månen, det er det rene fup. Og de finder iøvrigt aldrig masseødelæggelsesvåben i Irak, da der ikke findes nogen. Jeg mener at omverdenen snart skal forsøge at sige fra overfor Bush´s diktatoriske udenrigspolitik inden han udvikler sig til den nye hitler. Tag dog skyklapperne af Blair og Fogh!!!!

P.S Brøndby vinder mesterskabet igen i år. "Mit hjerte banker kun for B.I.F"

Link to comment
Share on other sites

så tog diskusionen lige en drejning :lol:

Den med at vi aldrig har været Månen.... well der er nok noget om det, husker bl.a. det program fra Discovery, hvor der blev fremlagt flere beviser på at mennesket aldrig havde sat sine ben på Månen.. tænk hvis det er sandt :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt tror jeg sgu også at Armstrong benytter sig af forskellige mere eller mindre lyssky hjælpemidler, for det kan da ikke være rigtigt at en mand der er døden nær p.g.a. en kræftsygdom pludselig kan blive uovervindelig. Vi ved jo alle at den amerikanske medicinal industri er utrolig langt fremme i forhold til andre, så mon ikke der er muligt at de har opfundet et eller andet medikament der ikke kan spores af UCI´s doping kiontrol.
Ja
Iøvrigt vil jeg godt lige sige at USA aldrig har haft et bemandet rumfartøj på månen, det er det rene fup.

Naaa, det er månestenene et godt bevis på at de har.

Og de finder iøvrigt aldrig masseødelæggelsesvåben i Irak, da der ikke findes nogen. Jeg mener at omverdenen snart skal forsøge at sige fra overfor Bush´s diktatoriske udenrigspolitik inden han udvikler sig til den nye hitler. Tag dog skyklapperne af Blair og Fogh!!!!
Fuldstændig hamrende enig.
P.S Brøndby vinder mesterskabet igen i år. "Mit hjerte banker kun for B.I.F"

Det er ik usandsynligt

Link to comment
Share on other sites

Den med at vi aldrig har været Månen.... well der er nok noget om det, husker bl.a. det program fra Discovery, hvor der blev fremlagt flere beviser på at mennesket aldrig havde sat sine ben på Månen.. tænk hvis det er sandt :chicken:

Så kaster jeg lige en bombe:

I programmet "De uaktuelle Nyheder" så vi jo også hvordan Tour de France er et stort fupnummer... Det blir i virkeligheden optaget i et filmstudie i Belgien... Det så vi stærke beviser for, bl.a. lå der brugte cykelkasketter i skraldespanden bag studiet...

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener nu det var et studie i Nevada, de gik tilmed så langt at selve frankrig ikke eksisterer! :lol:

Nevada eller Belgien, det er faktisk osse det samme...

Apropos Frankrig: Det er ganske rigtigt at det er et fænomen der er opfundet af en sammenslutning af frøhadere fra Luxembourg for år tilbage... De håbede at folk over hele verden ville begynde at æde frøer, og på den måde regnede de med at blive deres ærkefjender kvit...

De fleste "franske" motorveje ligger faktisk i underjordiske rundkørsler i Holland, hvor man ved hjælp af store monitors kan skabe illusionen af smukke landskaber. Ca. 30% af den hollandske befolkning er beskæftiget med at lege franskmænd, og går rundt iført sære kostumer og små biler...

Link to comment
Share on other sites

Der går godt nok nogen rygter om, at Lance skulle være på gen-doping.

Den perfekte forbrydelse. Vil aldrig kunne spores.

Det er bare sørgeligt, at det er kommet så vidt, at man ikke kan lave et eller flere gode resultater, uden at skulle sættes i forbindelse med doping. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share