AB Energizer


marcv
 Share

Recommended Posts

Jeg ville høre om nogen af jer ved om "AB Energizer" virker. Det er et produkt som man kan købe ved TV shop. Her er en lille beskrivelse af den: "Nu kan du få over 700 muskelsammentrækninger på kun 10 min og få mavemuskler med den form og fasthed du altid har drømt om." Men passer det? :confused2:

post-10-1054222163.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det nævnte elektro-bælte kan i bedste fald bruges i forbindelse med genoptræning.

Der er så mange myter og forkerte facts i den slags reklamer man tror det er løgn <_< . De to største er nok myten om punktslankning og at mange reps gør dig mere "markeret"

Et par artikler om ordentlig mavetræning:

Real abs

Ab training

Sixpack til sommer

Link to comment
Share on other sites

Fandt lige en mere, der har et par sjove pointer.

The evolution of ab training

Lessons Learned

1) Russians and Canadians know more than Americans about ab training.

2) Trying to develop a visible six-pack without a proper diet is like asking fitness babe Laura Selway to touch you on your naughty parts for a dollar—it just ain't gonna' work.

3) If you see an ad for an exercise device on television at 2am, it sucks.

4) If said device stores conveniently under your bed, only takes two minutes a day, and is advertised by Chrissy from "Three's Company," it really sucks.

5) High-rep ab training, for the most part, sucks. Go heavy or go home, and watch "Flex Appeal"—Kiana's new breasticles are quite lovely.

Link to comment
Share on other sites

hvad er Sixpack?

Synlige mavemuller; pga. seneinddelingen er der visuelt 3 i hver side - det giver 6 > sixpack.

Mht. til elektrodimmeren, vil jeg (endu engang, hæhæ) berette at den serie behandlinger jeg fik (forærende) faktisk virkede og fik taljemålet til at svinde med flere centimetre. Det var IKKE fedttab og vægten var da også ganske upåvirket, men korsettet var spændt op, så maven ikke "faldt ud". Virkningen fortog sig få dage efter gavekortet var brugt op :thumb_down:

Men det var da også et sted hvor hele maven var tilplastret med elektroder og ikke kun de 4? der sidder i en købefætter som den på billedet. Og så gentager jeg også lige historien fra arbejdet, om een hvis kæreste havde købt sådan en i et supermarked. Den var desværre defekt og kunne kun give fuld impuls. I smerte (det gør sindsygt ondt når der skrues for højt op) og høje råb havde hun flået den af og har såvidt vides aldrig siden overvejet et sådant apperatur igen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share