Hvordan får jeg en bedre holdning?


ayaaya
 Share

Recommended Posts

Dumb&Dumber:

Bellini kritiserede følgende: "Du taber dig ikke mere på brysterne af at køre brystøvelser end hvad du gør ved at træne ryg: du taber dig nemlig overhovedet ikke ved styrketræning - der skal konditionstræning til" som mit svar på ayaaya's bekymring om brysterne.

Nu var det Hr. Bellini, der (bevidst?) valgte ikke at læse mit svar og hele sætningen i forbindelse med det spørgsmål der bliver stillet af ayaaya, så derfor fik han tilbage fra samme skuffe når jeg siger at man ved styrketræning bevarer eller forøger kropsmassen og ikke taber sig. Mere er der ikke i det.

--

Jeg tror ej heller at dødløft er den korrekte øvelse for ayaaya under de givne omstændigheder med manglende hands-on instruktion/forståelsesniveau, det er noget lettere og måske mindre risikobetonet for ayaaya at gå til de andre øvelser der er beskrevet her i tråden.

--

ayaaya

De muskler, som jørgen rigtigt nok beskriver, er de muskler der sidder øverst på ryggen og mellem dine skulderblade.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ej heller at dødløft er den korrekte øvelse for ayaaya under de givne omstændigheder med manglende hands-on instruktion/forståelsesniveau, det er noget lettere og måske mindre risikobetonet for ayaaya at gå til de andre øvelser der er beskrevet her i tråden.

Jeg er helt enig i at tunge dødløft kræver hands-on instruktion. Jeg er dog uenig i at man ikke på egen hånd kan begive sig ud i forholdsvis lette dødløft.

Jeg stiller mig dog uforstående overfor at du antager at hun ikke har mulighed for opsøge hands-on instruktion/forståelse. Du kender måske mere til hendes træningsforhold end jeg gør. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ej heller at dødløft er den korrekte øvelse for ayaaya under de givne omstændigheder med manglende hands-on instruktion/forståelsesniveau, det er noget lettere og måske mindre risikobetonet for ayaaya at gå til de andre øvelser der er beskrevet her i tråden.

Jeg er helt enig i at tunge dødløft kræver hands-on instruktion. Jeg er dog uenig i at man ikke på egen hånd kan begive sig ud i forholdsvis lette dødløft.

Jeg stiller mig dog uforstående overfor at du antager at hun ikke har mulighed for opsøge hands-on instruktion/forståelse. Du kender måske mere til hendes træningsforhold end jeg gør. :)

Watts, ayaaya beskrev en øvelse for ryggen der hedder "vertical traction", det gav mig følgende tanke assoications-række-> technogym-sofamaskine -> form og fitness -> middelmådige instruktører ;)

Watts du plejer da at være frisk, er det ikke dig med kollegiekælderen, måske du kunne give hende en lektion :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt som én fjer kan bliver til en hel høne :lol: ...eller sådan noget i den stil... <_< ;)

>ayaaya: Okay, diskussioner kan fylde meget og virke uoverkommelige at læse, men konklusionerne er måske det bedste og mest rigtigeste svar man kan få på sine spørgsmål, så jeg tor ikke jeg behøver at give et bud.

Alligevel; jeg tror denne øvelse ville være god Link til god øvelse og denne Link til anden god øvelse, og så lige denne her også Link til lige-en-til-øvelse

Det er ikke noget andet end de svar der er givet, måske mere udskåret i pap. B)

Mvh Seb M

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share