Vægttab


jacob1337
 Share

Recommended Posts

Hej.

Ville hører om der findes nogle piller som kan være med til at man taber sig.

Ved godt man ikke direkte kan få nogle piller som gør at man taber dig uden det villle være et mirakkel men jeg tænkte mere på om man kunne få nogen der stillede ens sult og giver en god del af alt det man skal have (proteiner osv.)

Eller er der ikke andet at gøre end at kommer ud på den danske landevej med nogle løbesko (ved godt dette er godt i alle tilfælde har dog også tænkt mig at gøre det :) )

Link to comment
Share on other sites

det gør der, du kan dyrke dem selv i haven. Det hedder ærter og smager oven i købet godt :)

aj undskyld spøg til side... du spørger da ikke i et fora der hedder "motion-online" og forvente at nogen vil anbefale dig at spise piller vel? Det kan sagtens lade sig gøre at tabe sig uden brug af medikamenter og der er tonsvis af fordele ved det fremfor den medicinske vej. Den største er jo nok at du ikke lærer hvad du gør forkert ved at æde piller og når du så stopper så vil jeg æde min gamle hat på at du ryger tilbage til udgangspunktet. Prøv at kig dig lidt omkring herinde, så vil du finde de bedste råd til at komme ned i vægt overhovedet. Se i øvrigt også forsiden og artiklerne der under fanebladet "vægttab"

God fonøjelse med det og hvis du vil have et ekstra spark bagi, kan jeg anbefale dig at oprette en log her, så kan du altid få kvalificeret hjælp og vejledning.

Link to comment
Share on other sites

Ja der findes da forskellige stoffer, som vil få dig til at tabe dig hurtigere.

Amfetamin blev i sin tid solgt som slankemiddel, men det kan absolut ikke anbefales.

Den eneste løsning er: spis færre kalorier end du bruger! :)

Der er dog måder at mindske sult-fornemmelsen på:

Drik masser af vand, det fylder i maven.

Det kan for nogle godt betale sig at drikke en kop the (uden mælk og sukker) inden måltiderne. Det behøver dog ikke at være den "slankethe" der sælges for en formue i Matas, selv om den er ret god.

Spis gulerødder når du er sulten mellem måltiderne, de tager det værste.

Men ellers er det bare træls at være på kur, når det eneste man kan tænke på er, hvor lidt mad man får og hvor sulten man er hele tiden. :(

Held og lykke med det.

Link to comment
Share on other sites

Men ellers er det bare træls at være på kur, når det eneste man kan tænke på er, hvor lidt mad man får og hvor sulten man er hele tiden. 

træls....

Jeg har ellers aldrig før glædet mig så meget til næste planlagte måltid :bigsmile:

Det med sulten tror jeg også er meget et vanespørgsmål.

Det er helt klart ikke så slemt for mig nu som det var for en måned siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ellers aldrig før glædet mig så meget til næste planlagte måltid

Jeg må indrømme, at jeg så det med kosten som den positive del af slankekuren. Tænk sig at gå og glæde sig til et måltid, og rent faktisk være sulten. Det var sgu sjovt at prøve!

Og maden smager altså bedst, når man er sulten! :)

Link to comment
Share on other sites

-> Nightbringer og Fistandantilus

Vi har åbenbart forskellige oplevelser af at være på kur. For det første er jeg ALTID sulten mellem måltiderne, også når jeg ikke er på kur. Når jeg er på kur har jeg ondt i maven og er småsvimmel mellem måltiderne. Ikke videre behageligt. :(

Link to comment
Share on other sites

Vi har åbenbart forskellige oplevelser af at være på kur. For det første er jeg ALTID sulten mellem måltiderne, også når jeg ikke er på kur. Når jeg er på kur har jeg ondt i maven og er småsvimmel mellem måltiderne. Ikke videre behageligt.  :(

Hvor mange måltider spiser du og husker du at drikke rigelig med væske/vand ?

Når jeg cutter (lyder bedre end at være på kur ;) ) spiser jeg 6 - 7 'måltider' ... ellers bliver jeg nemlig også svimmel. :blink:

Normalt ligger jeg kun på 3 - 5 måltider.

Link to comment
Share on other sites

-> madman

Jeg drikker ca. 3 l the og 2-3 liter vand om dagen.

Normalt får jeg tre hovedmåltider og lidt frugt og gulerødder ind imellem.

Andet er ikke praktisk muligt, når man har lab. arbejde.

Jeg kan ikke udstå milkshakes og proteinbarer er heller ikke noget for mig (jeg er temmelig kræsen).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share