For aggressive moderatere?


AGV
 Share

Recommended Posts

Synes at moderaterne er blevet for hurtige til at gribe ind i diskussionerne, på tidspunkter hvor der ikke er nødvendigt.

Seneste eksempel er denne tråd:

Link

Moderaterne gør en stort stykke frivilligt arbejde her på Mol, hvilke jeg værdsætter – alt ære og respekt for det!

Til gengæld synes det er vigtigt at få en diskussion om dette, på de ellers nemt kan blive for dominerende. Men naturligvis en svær debat, da det jo altid er et vurderings spørgsmål!

Ovenstående er venlig ment :)

Hilsen AGV

Anders

Link to comment
Share on other sites

AGV -> du har ret i at det er svært og det altid vil bero på et personligt skøn. Generelt vil jeg sige at modereringen er meget moderat på dette board, men vi har også betalt lærepenge i tidens løb, som gør at vi nu ind imellem griber tidligt ind.

Men under alle omstændigheder - tak for din omtanke.

Link to comment
Share on other sites

Moderaterne tænker fremad. De stopper ikke ting for sjov, men fordi DE har vurderet at der er en risiko for, at det kan udvikle sig i en uheldig retning.

Det er ikke sikkert, at alle har samme mening, men jeg mener ikke moderaterne er specielt hårde. De er faktisk ret large i mange situationer.

Den tråd du linkede til, ville jeg gerne have skrevet et indlæg mere i, men jeg overlever uden. ;)

Siden der aldrig er blevet talt med store bogstaver om moderaternes arbejde, så må man også gå ud fra, at den generelle holdning på MOL er, at de udfører et godt stykke arbejde.

Men det er også et utaknemmeligt arbejde, som de frivilligt har valgt at gøre for VORES skyld, og det tror jeg også folk har i baghovedet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også takke dig AGV for at du forholder dig til vores arbejde. Jeg kan sige at Blackmoore og jeg hellere undlader at gribe ind end det modsatte. Er vi i tvivl så taler vi sammen, er vi meget i tvivl kontakter vi admin.

Fistandantilus - tak for din venlige kommentar.

Link to comment
Share on other sites

Nu skal denne tråd vel ikke til at udvikle sig til en lang klappen på skuldrene til Moderatorerne, men jeg mener nu også de er tillbageholdene nok. Og de eksempler jeg kender til deres modereringer, har typisk været under lidt "ophidsede" debatter. Men jeg vil altså lige forsætte rygklapningen til de andre MOLboer her på boardet, jeg mener at langt størstedelen af os er gode til at respekterer andre, og selv overophedet debatter skal jo helst ha en udgang hvor man om ikke er venner, så dog stadig respekterer hinanden, og det er i langt de fleste gode til. :bunny:

(den havde ikke nogen relavans....måtte bare bruge den bunny til et eller andet :lol: )

Link to comment
Share on other sites

AVG... Arne og undertegnede sletter eller lukker sjældent en tråd uden vi først har snakket om om det nu er nødvendligt..vi kører efter bad MOD/worse MOD princippet :) :)

Seriøst, den tråd AVG nævner var ved at udvikle sig endda rigtigt grimt! derfor blev den stoppet! Hvis du har yderligere spørgsmål til det, så send mig en PM.

Men vi tager rigtigt gerne imod kritik og kommentarer til vores arbejde... vi er bestemt ikke fejlfri, og vi har brug for feedback.

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share