MOL's SAS-liga


Chris27
 Share

Recommended Posts

Efter den store succes med MOL's Tour de france-liga, så tænkte jeg, om vi ikke også burde have en SAS-liga turnering.

Turneringen er lavet samme sted som Tour De France-ligaen og kan findes her: swush SAS-liga

Fordelen i forhold til Tour De france, er at de ikke spiller helt så tit, så det rent faktisk er muligt at have et liv samtidig :bigsmile: , ulempen er at det koster den fyrstelige sum af 50kr at deltage ;) .

Turneringen er i samarbejde med BT, men bare rolig, man behøver ikke at købe avisen :)

Så kan man også få afgjort om KCK-fans'ne er klogere end Brøndby-fans'ne :w00t:

Folk, som allerede har oprettet et hold i turneringen kan også melde det til puljen.

Puljen hedder Motion-online og koden er mol1234

Sæsonen starter 27/7 :) , god fornøjelse :)

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Hør hov, jeg lever af den avis og så ringe er den ikk...
Det er der vist ikke mange proteiner i :unsure: .

Men jeg må hellere lige skrive igen, for at få tråden på ret kurs ;) .

Nu håber jeg ikke, at jeg bliver alene i min liga :o , så skynd jer at oprette et hold :4whip:

Link to comment
Share on other sites

BUMP

Er der virkeligt ingen, som vil være med i SAS-liga drømmeholdsligaen :crying: .

Der er seneste frist 25. juli, så hvis der er nogen fodboldseksperter (eller andre), så er det bare med at tilmelde sig nu. :4whip:

Men ellers må jeg bare udråbe mig selv som mester ;)

Link to comment
Share on other sites

Sidste chance for at tilmelde jer til SAS-drømmeholdsligaen, da der er deadline i morgen.

Det kan da ikke passe, at der er 36 deltagere i MOL's tour de france og ingen her. Er MOL virkeligt stedet for fodboldmongoler :4pooh:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til (det har jeg ventet længe på at sige) Nullermand. Så har jeg endeligt fået lidt konkurrence :bigsmile: . Så kan vi kæmpe om den eftertragtede (hmm...) titel som MOL's førende fodboldsekspert, som selvfølgelig kan bruger både i signatur og medlemstitel :tongue:

Men der må meget gerne komme nogle flere MOL'ere til puljen (der er vist nok sidste frist i morgen).

Link to comment
Share on other sites

Bear> Jeg havde heller ikke engang hørt om Petacchi, jeg jeg meldte til tour de france ligaen, så :chicken: . Men SAS-ligaen er også meget sværere B)

D&D> Du burde kunne se mulighederne i SAS-ligaen, hvor du umuligt kan ende på en 36.-plads :lol:

Link to comment
Share on other sites

Bear jeg ved heller ikke en skid om bold mere, for 10 år siden vidste jeg alt, meeen man har jo en lillebittebror der ved alt og efter lidt hurtigt sms fik jeg da lidt navne på gode spillere, problemeret var bare at de kostede 65 mio ialt og ikke kun de 50 mio som jeg havde at lege med :angry:

Men bedste moler vil jeg være i et eller andet og med 2 deltager burde der være en chance :lol:

Link to comment
Share on other sites

Beklager Nullermanden, men jeg har lige tilmeldt mig og jeg agter at bevise, at kvinder  :boobs: også kan have god forstand på bold, så bered jer på at få baghjul drenge  :bike:  ;)

Er ellers meget få der har det*S*

Konen spørger om de samme 10 spørgsmål hver gang jeg ser landsholdet spille :( måske derfor vi ser det på værtshus nu :lol:

Nu ikke noget med at hyle op hvis du bliver nr 3 og siger at vi vandt fordi vi var mænd*GG*

Men velkommen til nu hvor chris ikke har sagt det B)

Link to comment
Share on other sites

Så gik starten på min lille eksklusive liga, og det var en udmærket start, hvor jeg fører :bounce:

Og frk. Olsen ligger trods ferierejse foran Nullerman :tongue:

Det var nok godt, at Bear holdte sig fra dette skrappe selskab :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share