MOL's SAS-liga


Chris27
 Share

Recommended Posts

ahh øv, jeg har først set tråden nu. Jeg ville ellers gerne have været med i jeres lille eksklusive selskab <_<

Fodbold går jeg betydeligt mere op i end cykling, så der burde jo være vinderchancer her, når jeg nu placerede mig på en 2. plads.

Til gengæld er det måske bedst jeg ikke deltager, når risikoen for rent faktisk at blive slået af en kvinde foreligger, er det vel bedst at holde sig på den sikre side :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg bumpede den ellers 4 gange for at lokke folk til, så vi blev hele 3. Og frk Olsen er en reel trussel (i hvert fald for Nullerman), hun ligger 1100 ud af 18000 i ligaen (men jeg ligger 545).

Jeg er i øvrigt også med i en anden pulje med 54 deltagere, hvor jeg sammen med min bror skal forsvare familiens ære (der ligger jeg nr. 3 :) ).

Link to comment
Share on other sites

Desværre, I would have loved to kick your asses , men det kan jeg selvfølgelig altid komme og sige nu

Det er ærgeligt at du (og andre) ikke er med, nu hvor jeg efter weekenden lå nr 50 i Danmark (vist nok bedre end nogen gjorde i Tour de france-ligaen) , men jeg fører vores lille pulje og endnu vigtigere min brors 55 holdspulje. Så jeg må give weekendens runde 5x :banana: (dejligt at have Kamper og Højer :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share