Er der for mange franske "små" hold?


Seb M
 Share

Recommended Posts

Okay, det er et fransk cykelløb, men at man prioriterer nogle store udenlandske hold fra, til fordel for nogle små franske hold som Boulangere og Jean Delatour, så synes jeg det er lidt ærgeligt.

Jeg junne da godt have tænkt mig at se Phornak f.eks., med Carmenzind og Zülle... :bike:

Forresten er Tv2's side om cykelholdene, meget god til at danne sig et overblik over hvem der kører for hvem.

:bunny: (Den måtte lige med :) )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvad lavede Brioches-La Boulangere, Alessio i touren? Holdene viste ikke en hujende dart, og havde hver især kun ét fremstød fra én mand! Det er vist ikke en berettigelse i Touren værdig?

Og Kelme var da den aller tyndeste kop the! De viste absolut ingenting! Det er vist ikke alle der opdagede, de overhovedet var med i løbet?

Lotto-Domo var på forhånd beretiget til en plads pga McEwen på holdet, men den indsats de stillede med, var godt nok under al kritik, og de fortjener under ingen omstændigheder at komme med til næste år!

Det glædede mig at se, at McEwen ikke vandt i Paris, da holdet under ingen omstændigheder havde fortjent det.

Man må tage hatten af for Jean Delatour. Det var et undertippet hold, der satte alle kræfter ind for at køre for en undertippet sprinter. Lotto skulle lære af det og skamme sig.

Link to comment
Share on other sites

Du har så evig ret i dine udtalelser Fistandantilus!! Kelme er også det hold jeg er allermest skuffet over!! Efter alle de virkelig gode klaterere forlod holdet har de ik vist en skid! Det er så synd for Kelme, der ellers er kendt for at kunne smadre det hele på de stejleste stigninger! Den rolle har Euskaltel drengene så heldigvis overtaget. Hold kæft man det hold har nogle bjerg-gede uden lige.. det er jo helt vildt. Og Zubeldia kan så oven i købet også køre en hæderlig enkeltsart.. måske en potentiel podie-kandidat næste år?? Det tror jeg faktisk!!

Link to comment
Share on other sites

Ja det kan man godt sige, men alligevel.. Så ville vi bare ha haft 2 supersprintere der ville udgå på den første bjergetape. hehe.. men ja Mario er godt nok en personlighed uden lige!! Fuck han har lavet mange underlige ting i sin tid som Tour De France rytter...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share