Min Uge!!!


maze
 Share

Recommended Posts

Jeg har hørt, at det er læg og mave, som kræver forholdsvis høje reps. >10

Hvis jeg var dig, ville jeg køre armene med det samme antal reps som de andre øvelser. 5-8 reps.

Med hensyn til det muskel navn nu nævner, snakker du så om en, eller 3 muskler?!? Jeg går ud fra, at der er tale om 3 stk. :smile:

Quadriceps, de store lår muskler:

Hamstrings'>http://www.exrx.net/Muscles/Quadriceps.html

Hamstrings

, bagsiden af låret:

Trapezius'>http://www.exrx.net/Muscles/Hamstrings.html

Trapezius

, nakke-skulder-ryg muskler. 3 stk. lower, middle, og upper:

http://www.exrx.net/Muscles/TrapeziusMiddle.html

http://www.exrx.net/Muscles/TrapeziusUpper.html

'>http://www.exrx.net/Muscles/TrapeziusLower.html

Link to comment
Share on other sites

Du skal IKKE køre mange reps ved mave. Det stinker. Tag helre noget vægt på maven, og så nøjes med 12 reps.

Vedr dit program. SÅ for meget biceps for meget tirceps. Efter min menning, uden hverken at have set øvelser, Antal sæt, trænings erfaring, kost vaner, eller mål med træning. Du må give noget mere info hvis du vil have et seriøst svar på dit program.

Link to comment
Share on other sites

Ok det må jeg så prøve...

Det kan godt være jeg træner meget arme! Men jeg har været en meget lille spljes og vil gerne have store arme.. Derfor! Jeg prøver at variere min øvelser så meget så muligt! Og kører 3 sæt.

Jeg spiser meget varieret! Og sundt synes jeg selv!

Morgen mad: Havregryn med mælk

Som regel noget frugt inden jeg tager ud og træne! Og når jeg kommer hjem noget ris med tun eller pasta! Et par rugbrøder om eftermiddagen og så aftemsmad! Ingen fedt! Alt er light og ting der skal steges bliver stegt uden fedt!

Så spiser jeg lidt om aftenen... frugt eller noget andet..

desuden holder jeg mig langt væk fra chips, fløde, dressing og den slags ting...

Mit mål med træningen er ik at bliv stor! Men jeg vil gerne være så'n at man ser vel trænet ud! Ikke et klippe på 120 kg men ligge på omkring de 90 kg som sidder pænt...

Link to comment
Share on other sites

Ok det er så tæt på at være den dummeste grund jeg nogensinde har hørt. Du mener altså selv at det ville se helt vildt smart ud hvis du er en lille splejs med store arme? :cheesy:

Måske du skulle overveje at få en ordentlig ryg, ben, og bryst. SÅ følger armene helt selv med. Det lover jeg dig.

3 sæt er fint. 4 eller 5 er også fint. Varieret er vigtigt, sundt er vigtigt, meget Protein er vigtigt, og vitaminer, kulhydrater. 6 gange om dagen helst. Spis hele tiden. Hvis du er en lille splejs så er en god stor kost vigtig, ellers tager du aldrig på.

Ris og tun. Drop det light pjat. Du kan godt spise sundt stadig. Men Fedt i slik, og chips og is osv er ikke det rigtige. Fordi du får en god sovs, eller en fed fisk, eller noget i den stil dør du ikke af det. hvis du vil være stor, skal du også have en masse at spise, ellers har kroppen ikke noget at tage af.

HVis du bliver stor, bliver du også tung. Tingene hænger sammen. Om du er markeret, eller defineret er et spørgsmål om at tilretteligge sin kost rigtigt EFTER du er blevet ordentlig størelse.

Så overvej helre noget god ben, ryg og skulder træning før du tænker på Biceps, og triceps.

Link to comment
Share on other sites

(jeg har et billede af en lille fyr med KÆMPE arme inde i hoved......det ser sku sjovt ud) :afro:

og ang. de light produkter du siger du spiser......de indeholder alt muligt andet. Spis hellere det almindelige, og så lidt mindre af de usunde ting. (light er absolut ikke altid bedre en ikke light)!

Link to comment
Share on other sites

Blackice! Nej prøv og læs efter! Jeg HAR ! ! ! været en lille splejs..

Og tro mig! Arme følger ik selv med! Kender et par stykker med stor ryg og en ordentlig brystkasse! Men små arme! Og det ser for åndsvagt ud!

Du har vidst misforstået det hele... Jeg var en lille splejs! Er det ik mere! Synes jeg da selv... Er ik interesseret i at blive meget større end jeg er! Men gerne mere markeret...

Link to comment
Share on other sites

Nu er du vel klar over, at hvis du vil være mere markeret, så er det noget du skal ordne ude i køkkenet, og ikke i dit træningscenter?

For at blive mere markeret, er du nød til at tabe fedt, og det gør du jo som bekendt ved at spise meget fedtfattig, og ved at løbe/cykel træne.

Som Blackice siger, så skal du først opbygge noget muskelmasse inden du begynder at tabe dig.

Hvis du taber dig først, kan du ikke undgå at tage på i fedt samtidig med at du tager på i muskelmasse.

Men som du selv siger, så har du allerede en størrelse som du er glad for, og nu er det så "bare" et spørgsmål om at får forbrændt det overflødige fedt :smile2:

Link to comment
Share on other sites

Uee der var nok en der blev lidt fornærmet mere. Og jo Maze hvis du træner med de rigtige Ryg skulder, og ben øvelser, så lover jeg dig for at dine arme følger med. Ok hvis du vil have arme som lår så jo så er det rigtig nok.

Men som Nielsen siger så er det først og fremmest kosten du skal tilpasse , og så eventuelt noget Cardio træning. Gerne løb. Så det er vejen frem. og forresten hvor står det i dit første indlæg at du gerne vil tabe dig? og hvad har dit træning program at gøre med at du gerne vil blive mere defineret?

Bare noget som lige slog mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share