Træningscenter på Amager


rep9210
 Share

Recommended Posts

Allerførst, hej allesammen, det her er min første post til forummet her.

Jeg flytter til København om en 14 dages tid og får brug for et ordentligt sted at træne.

Hvad jeg leder efter:

1: Det skal ligge i relativ nærhed af Islands brygge hvor jeg skal bo.

2: Dødløft og lign. øvelser skal være tilladt, og jeg ville også foretrække hvis der var et rigtigt podie, så man ikke ødelægger noget (ikke at der er stor sandsynlighed for det med de par kg jeg kan løfte, men det siger nok ikke så lidt om stedets atmosfære)

3: Det ville være fedt hvis de havde et power rack eller to, da jeg ofte træner alene, og stadig er så uerfaren at jeg ikke altid er superfed til at forudse hvad jeg kan løfte på en given dag. Ikke så fedt i squat eller bænk.

4: Billigt kontingent er naturligvis at foretrække.

5: Hvis der er nogle trænere/instruktører, der har tænkt sig at give mig gode råd, ville det være fedt hvis de rent faktisk ved hvad de snakker om.

Jeg leder altså ikke efter fitness.dk eller form & fitness (S.A.T.S. ?) medmindre den type steder er en hel del bedre i Kbh. end de er i Aalborg. Opfylder den slags steder mine øvrige krav/ønsker er det naturligvis cool nok med alle faciliteterne, men prisen plejer jo også generelt at være ret høj.

Jeg håber der er nogle der har nogle gode forslag til hvor jeg kan kigge.

/Jacob

Link to comment
Share on other sites

TSK er et bud.

Tårnby Styrkeløfter Klub

Englandsvej 270, kld.

2770 Kastrup

tlf: 32529597

Det ligger ret tæt på tårnby station, så i hvert fald indenfor cykelafstand.

Dødløft er absolut tilladt :lol:

De har powerrack

400kr i kvartalet

Meget kompetente trænere og andre erfarne løftere

Link to comment
Share on other sites

Der findes et Nautilus træningscenter i Hollænderdybet (sidegade til Amagerbrogade) Det er højst et par km fra Christianshavn. Om det lever op til dine standarder kan jeg ikke udtale mig om (har selv kun cyklet forbi) men du kan jo prøve at tjekke det.

Du kan evt. kigge på http://www.aok.dk og søge dér. De har næppe alle centre registreret, but it's a start.

Link to comment
Share on other sites

hmm, der er godt nok noget der i ret høj grad tyder på at jeg må sluge de 4-5 km ud til TSK, de andre ting i området virker mest som om de vil sælge lækre badeforhold og technogymmaskiner som jeg ikke bruger alligevel.

/Jacob

Link to comment
Share on other sites

der ligger også noget der hedder et eller andet med motion i hollænderdybet..jeg ved ikke lige hvad de har derinde..jeg ved dog at der er mange hobbybodybuildere der træner der...ellers er der også noget der hedder bodyshape på bryggen, det er dog mest hardcore bodybuildere der går der...de har en STOR hund som dørmand...hehe... så er der self også cityfitness...det ligger også på bryggen.

Link to comment
Share on other sites

hmm, der er godt nok noget der i ret høj grad tyder på at jeg må sluge de 4-5 km ud til TSK

Hvis det er for 'hårdt' for dig at cykle 4 km for at nå TSK er stedet nok ikke noget for dig. Jeg har 8 km til TSK ;)

Edited by Watts
Link to comment
Share on other sites

Hey

Ellers er der et meget billigt sted på østerbro... Ved ikke om det er for langt væk??? Koster 190 i kvartalet.. Hedder IK99 og der er trænere 3 gange om ugen (både morgen og eftermiddag) og man får desuden et nøglekort så man bare kommer når man har lyst... Forresten er det på Gunner Nu Hansens Plads i idrættens hus...

Held og lykke med det,,,

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

jeps, det var mig og min gode ven..

Han er nu 100% clean, og det kan jeg da sige god for, da han er blevet doping testet da han var medlem i form og fitness.. Og han er heller ikke typen som kunne finde på at gøre det.

Men det er nu ok, vi er bare blevet det gamle sted.

Nå, så det var derfor de ikke ville have os.. hehe..

Men der var da også en gut med en hund dernede, han var da også et ordenligt jern??

Link to comment
Share on other sites

Tak skal du have, lige for at få det på det rene, det var dig som jeg hilste på ved squatracket ik?

Men jeg kan da godt forstå at de ikke tør løbe den risiko, jeg troede også selv han havde taget noget magisk inden jeg lærte ham bedre at kende. Men nogle folk er bare bygget sådan (heldige svinehunde) <_<

Link to comment
Share on other sites

LOL, det var nu ikke ligefrem fordi jeg regner 4 km på cykel for at være hårdt.

Jeg kan bare godt lide at have træningsfaciliteterne lige i nærheden. Så er det ligesom nemmere at få tid til... På den anden side har i vel nærmest aldrig set en bakke derovre og så tager det vel egentlig ikke mere end et par minutter at trille fire km.

/Jacob

Link to comment
Share on other sites

Watts-> Cool ..

nej, han virkede nu meget fornuftig ham gutten, han var forholdsvis gammel (40+ tror jeg) men ellers meget flink, han forklarede os at de havde så mange medlemmer, og tjente så mange penge at de hverken havde plads til flere medlemmer, eller brug for flere penge..

Link to comment
Share on other sites

S.A.T.S på amager (Englandsvej 28-30), her finder du næsten alt det du skal bruge (vil jeg tro, tjek det ud og se om det er det rigtige sted for dig).

>Gombot< Hvornår og hvor er din kammerat blevet testet, mig bekendt har der ikke været doping kontrol i nogle at de studier, efter hvad jeg har hørt ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share