Info om Sune Larsen og Kim Kold


Morten D
 Share

Recommended Posts

Under traningen i dag i AK Frem ringede telefonen...

...og enten blev der taget stygt pis på mig, eller også VAR det rent faktisk en japaner, der søger information om Sune Larsen og Kim Kold. Han er angiveligt fan af skandinaviske bodybuildere, og da han ikke rigtig kunne finde noget info om de to herrer, så ringede han til den første og bedste klub i DK. :blink:

Well, jeg lovede at undersøge sagen og sende ham en mail. Imidlertid kunne jeg ikke finde det store/jeg er doven, så hvis nogen af jer kan smide nogle links, så vil det bare være tjubang asiatermand. ;)

Morten

Link to comment
Share on other sites

Han er angiveligt fan af skandinaviske bodybuildere

Tror bare en eller anden har taget pis på dig, man kan da ikke være fan af scandinaviske bodybuildere, vi har jo stort set ingen tradition for bodybuilding på vores breddegrader. Havde det været stærkmænd, ville jeg muligvis tro det, men ikke bodybuildning, vi har jo aldrig haft nogle der kunne blande sig i verdenseliten. Det ville svare lidt til at man var fan af sydeuropæisk ishockey eller sådan noget!

Edited by panser
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Jeg ved godt, at det lyder langt ude, men det er ikke gas fra min side.

...og jeg tror i øvrigt heller ikke, at det var gas fra japanerens. I så fald var det ret godt skuespil - med japanske ord af og til - men det kan da godt være jeg har været genstand for stor latter for Ugelbølle Lokalradios lyttere. <_<

Man ved jo aldrig: de kan trods alt også lide Michael Learns to Rock ude østpå... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share