Eremitageløb start oktober


Guest mbyms
 Share

Recommended Posts

Hep - er der en kjøwenhavner, der er frisk på at løbe sammen med mig. Hovsa, skulle vist sætte løbe i situationstegn  For jeg er da NADA kommet igang.............en, der kunne trække i mig, og omvendt, ville være overdrevet........
Jeg er frisk, så længe det ikke er en alt for lang tur...
det SKAL være en, der efter 30 meter har lyst (men IKKE gør det selvfølgelig) til at stoppe og få sig en Cecil uden filter...........

Der må jeg så melde fra.

Jeg ryger ikke, og har heller aldrig haft lyst til det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger

Det var nu mest en måde at illustrere - at det skal være en eller anden med SERIØST dårlig kondi (jeg har sgu da heller ikke lyst at ryge når jeg skal knokle vel :bigsmile: )

Link to comment
Share on other sites

Og jeg håbede at illustrere at det var en joke fra min side med smiley'en ;)

Hvad er seriøst dårlig kondi ?

bare det at du kan overveje eremitage løbet fortæller mig at du næppe er i så dårlig form som du prøver at give indtryk af.

Mon ikke du bare har lagt for hurtigt ud, og i stedet mangler en til at holde tempoet nede og motivaitonen oppe.

Når du siger seriøst dårlig kondi, så tænker jeg på folk der har svært ved og bliver umådelig forpustede af at gå 3-4km og lider af doms flere dage efter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
:bigsmile: så dårlig er den vist heller ikke - men nej, jeg er absolut ikke i god form hvad kondi angår. Hvis jeg kan løbe 2 minutter i træk så er jeg glad.........Eremitageløbet er et forsøg på at give mig selv motivation nok til at starte, og få holdt op med at ryge måske. Om jeg så skal trave en del til den tid.......aaaaaaaaaarj - jeg skal bare ud og igang nu (men det kniber altså med at komme igang ik')
Link to comment
Share on other sites

mbyms, hvor i kbh er du fra??? Jeg tror måske jeg er frisk... Mangler sådan lidt motivation for tiden :4whip: ... Kan simpelthen ikke ta mig sammen, og når jeg endelig får det gjort bliver det kun halvhjertet ;) ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Cat; Frederiksberg - så søndermarken og Frederiksberg have er lige i nærheden - jeg burde ikke have nogle undskyldninger (andet end de lunger der også kravler ud her, og altså ........kondiminus gange 100)..............så det skal være en med tålmodighed. Har du det? :)

Link to comment
Share on other sites

mbyms, Frb. have + Sdr. marken rundt er kongeetapen. Hvis du løber i periferien er den 4,9 km (nylig opmålt med cykelcomputer). Jeg har også opmålt en lille interval rute, hvis det har interesse.

Jeg kan ikke tilbyde mig som lidelsesfælle på bjerget, selv om jeg godt kunne bruge en makker. Selv med fuldt lastet babyjogger er jeg et stykke over "cecil level".

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Michael - 4,9??? Det er MED Søndermarken så ikke?

Jeg skal starte med en rute på 2,5 km ifølge det løbeprogram der er lagt ud fra min kondi osv. Det er den yderste rute igennem hele Frederiksberg Have........... Den er målt med det program - distance.exe - som jeg fik via en tråd herinde fra. Men altså - det der med at hoste mig ud og igennem.........aje...............

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eremitageløbet nærmer sig nu med hastige skridt.

Hvordan går det med folks løbetræning, har den mon stået på hård intervaltræning, er cecil'erne lagt på hylden, er man gået i hardcore druk mode for at være bedre rustet til at løbe ruten efter en druktur som man plejer ????

spørgsmålene er mange.

The answer is out there......

Det er for alvor gået op for mig at det er meget meget snart, og jeg føler mig overhovedet ikke klar til at løbe 13,3km, slet ikke med de onde bakker de har placeret på ruten.

Jeg modtog min E-løbs tshirt i onsdags, men tror desværre ikke jeg løber hurtigere af den grund.

Så ehh er der nogle der er friske på at vi prøver at slæbe os igennem ruten næste weekend, så vi ligesom ved hvad vi er oppe imod når E-dag oprinder ?

Link to comment
Share on other sites

jeg skal til bryllup dagen før, så jeg må kalde min tilmedling tilbage…
Jeg kan ikke helt se problemet ???
jeg kan desværre ikke løbe 13,4 km endnu... må man teste i bil?

Hvis jeg får det vildt med hjem du kører ned så fint med mig.

Jeg elsker vildt :tongue:

Så løber jeg bare bagefter og samler roadkill.

Link to comment
Share on other sites

fik også mit startnummer igår, starter i gruppe 8, nu bliver det selvf. spændede om jeg overhovedet kan løbe så langt.

Min erfaring siger mit at jeg begynder at få helt vildt ondt i benene efter en 7-8km :angry:

anyway planen for mit vedkommende er som følger, der er ekstremt mange mennesker og man står som sild i en tønde så jeg løfter bare benene de første 5km og lader mængden bære mig med. så løber jeg de sidste 8.3km i god stil :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share