Oppustet ?


FittSmoker
 Share

Recommended Posts

Hej,

Nå har lige skrevet et længere indlæg som gik tabt fordi der åbenbart er store login problemer her for tiden...

Men jeg render rundt og føler mig ret oppustet fra tid til anden her i varmen, er der nogen der har en forklaring på hvorfor man gør det ?

Jeg ved ikke om det er varmen, om jeg er i væskeunderskud eller om jeg gør noget forkert i kosten - men det gør altså at jeg føler mig hævet op i ansigtet, og muskulaturen føles blød.

Definationen som er god - fedtprocenten er lav lige p.t. - den ryger også af fløjten ? og det kan svinge fra uge til uge........

Kan man gøre noget ved det - eller skal man bare acceptere at være nordboer i sommervarmen ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Aaaaaaargh - og jeg der troede det kun var mig..........................gad godt nok godt lige at høre andres input på dette........... <_<

Link to comment
Share on other sites

Mbyms:

Aaaaaaargh - og jeg der troede det kun var mig..........................gad godt nok godt lige at høre andres input på dette........... 

Det gad jeg også godt :( - især hvilke parametre der kan skrues på ? det jeg render rundt og formoder er at man måske er i væskeunderskud og kroppen så bare suger løs af den væske man får - og at der er derfor ? :blink:

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg er bange for den med vædskemangel helt sikkert ikke kan bruges for mit vedkommende. mit behov regulerer sig uden jeg selv bemærker det, alt efter temperaturen - pt. ryger jeg op på ca 4 - 4½ ltr per dag. Jeg spiser stort intet salt, så det omvendte (at jeg binder de store vædskemængder) - kan heller ikke være svaret.

Andre forslag/ideer??

May Britt

Link to comment
Share on other sites

mbyms

Jeg ligger omkring 4-6 liter hver dag her i sommervarmen, og det sker nu alligevel! Det kan måske ogås være fordi man drikker for meget væske? Jeg er ihvertfald skarpeste om morgenen efter en træningsdag og mest "splattet" eftermiddag før træning.

Uanset om det er for lidt eller for meget væske, må det være væskeophobninger.

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm, ja det er måske det mest nærliggende at tro......umiddelbart........

Du er en stædig tøs! :D

Jeg ved ikke med oppustetheden, men at definitionen ryger af fløjten er pga vædske! Se bare på bodybuildere til konkurrence, de kan ved forbedømmelserne være i perfekt form, men hvis vædskebalancen ryger sig en tur, bliver de glatte at se på til finalerne om aftenen!

Link to comment
Share on other sites

mbyms

Jeg ligger omkring 4-6 liter hver dag her i sommervarmen, og det sker nu alligevel! Det kan måske ogås være fordi man drikker for meget væske? Jeg er ihvertfald skarpeste om morgenen efter en træningsdag og mest "splattet" eftermiddag før træning.

Uanset om det er for lidt eller for meget væske, må det være væskeophobninger.

For mig er det i hvert fald helt klart at når jeg er i væskeunderskud er jeg meget markeret, mens blodårerne på benene er knap så synlige når der er masser af vand på tanken. Men det er måske kun mig?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Stædig? Moi :o :bigsmile:

Jo, at man bliver mere defineret jo mindre vædske man har i kroppen, det ved jeg - men jeg har svært ved at tro, at vædsken skulle være årsag til oppustethed...........nu må kvinder ikke sige sådan noget - :bigsmile: - men det altså nærmest luft i maven, som ikke vil ud (at se en byms fnise mens hun skriver det.). Man kommer lidt til at ligne en gravid i 4 måned sidst på dagen...........

Nå - jamen errm, indtil videre hælder vi til svaret vædske...............

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share