Den ene eller den anden..eller den


KristianS
 Share

Recommended Posts

Hej drenge og piger

Jeg sidder lige og overvejer et nyt program, er kørt fast i rutinen.

Jeg er kommet frem til 3 programmer som sikkert skal finpudses....

1)

Man. Bryst, triceps

Tirs. Ryg, Biceps

Onsdag. Fri

Tors. Skulder mave

Fre. Ben, lænd

Lør. Fri

Søn. Fri

2)

Man. Bryst, triceps, biceps, skuldrer

Tirs. Ryg, lænd, mave

Ons. Ben

Tors. Fri

Fre. Bryst, triceps, biceps, skuldrer

Lør.Ryg, lænd, mave

Søn. Evt. Ben

3)

Man. Ben, ryg, biceps

Tirs. Bryst, skuldre, triceps

Ons. Fri

Tors. Ben, ryg, biceps

Fre. Bryst, skuldre, triceps

Alle programmerne er incl. 15min cardio opvarming. 2 opvarmings sæt og udstrækning. Alle programmerne består af basisøvelser(Bænk press, dødløft, squat, military presses, bend over row)

Kommentare og råd...!!??:cheesy:    

Hvad ville i anbefale?

På forhånd tak drenge. Cheers:smilejap:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du tager tingene lidt fra den forkerte ende. Et program konstrueres ikke primært udfra splittet. Splittet afgøres udfra den volumen og intensitet man vælger (antal af øvelser, sæt, reps, vægt osv.).

Og i sidste ende, så er det ikke så afgørende hvad du træner med hvad, bare du undgår dumme sammensætninger som triceps/biceps inden en stor muskel, skulder dagen før bryst osv.