Løbedimsen du altid har savnet -


bin
 Share

Recommended Posts

Jeg hentede selv et gps ur i USA i marts og har anvendt det med stor fornøjelse siden - km-tælleren står nu på 721 km og det fungerer perfekt. Eventyrløbet i Odense viste 9,99 km (10 km) mens Langelands½marathon endte på 21,1 km så det er præcist nok.

Der er masser af sjove faciliteter såsom zonealarm, distancealarm og gennemsnitspace, hastighed samt splittider - og det kan også vise hvad klokken er (opdateres via atomur så hvis du bruger det jævnligt er tiden altid korrekt (det stiller selv om til vintertid).

GPS'en generer ikke en motionist under løb og logger på på under 30 sekunder - er prøvet mange steder i Danmark samt i Tyskland, Schweiz, Frankrig og Estland.

Det eneste minus er at GPS'en hurtigt bruger batterierne så skift hver tredje uge er nødvendig. Jeg har investeret i genopladelige batterier.

Og forresten.. jeg gav US $ 139 for det...

med venlig hilsen

Bin

Edited by bin
Link to comment
Share on other sites

Er der kommet GPS ure med pulsmåler? det er en stor mangel ved timex'en

http://www.healthchecksystems.com/timex_he...te_monitors.htm

Ifølge dette site, er der også pulsmåler i gps-fætteren.

Jeg har iøvrigt lige skrevet til Polar og spurgt, om de har planer om at implementere gps i nogle af deres kommende produkter.

Uha, et Polar S720 med gps... (gadget-mania-mode). :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share