Glucosamin, MSM, Chondroitin, etc


SuneJ
 Share

Recommended Posts

Uvidende som jeg er vidste jeg intet om dette før Glucosamin blev forbudt. Jeg har altid haft problemer med skulderleddene især ved dips og bænkpres og hvis dette kan hjælpe skal det da prøves.

Mit spørgsmål er hvad er godt og hvad er skidt? Hvad virker og hvad gør ikke? Det lader til at glucosamin skulle være godt, men burde jeg supplere med nogle af de andre produkter også?

Link to comment
Share on other sites

Tag Jer dog sammen :chicken:

- det kan da godt være det smager grimt, men det er jo godt for Jer - SÅ NYD DET DOG!!!! :lol:

.... Nej - seriøst - jeg fandt heller ikke samgen i vand ophidsende i starten, men jeg synes faktisk, man vender sig til det, og nu rører det mig ikke det mindste B)

Men ellers så plejer jeg også at smide en blanding af MSM, glucosamin, chondritinsulfat, glutamin og creatin i min post-træningsshake og der smager man det absolut ikke!

Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene. Hvor har du sakset det fra JS, Basket? Jeg er ikke helt klar over hvad SAMe er.

Og det var dog en masse fedt han indtager. Mega6, fiskeolie, GLA og Perfect Balance er da fedt eller hvad? Er det noget man burde indtage selv om man prøver at tabe sig? I disse mængder mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Basket-> hehe ;)

Jeg plejer at gøre det, at jeg tager et stykke køkkenrulle og klipper det i 4 stykker - for de fleste køkkenrullers vedkommende er det gældende at de er dobbeltlags - så jeg skiller dem ad, og du har nu et meget fint stykke papir.

Så dosere jeg bare glucosaminen og chondroitinen på midten af papiret og pakker det sammen til en lille bylt, og river det overskydende papir væk - gør det vådt under vandhanen, og sluger det med et glas vand - ligesom i knallertdagene med speed og kokain. MSM'en kan du evt. blande op i vandet inden du sluger.

God fornøjelse :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share