Spinning uden fuldt medlemsskab


Desdemonia
 Share

Recommended Posts

Jeg er så heldig at træne gratis i mit center, men til gengæld er der ikke timer med instruktør at benytte sig af, her tænker jeg specielt på spinning, som jeg måske kunne tænke mig at benytte mig af en gang om ugen.

Der er jo mange træningscentre, som har spinning på programmet, men så vidt jeg kan se skal der betales fuldt medlemsskab langt de fleste steder? Jeg er kun interesseret i timerne med instruktør, og derfor ville det være mere optimalt for mig at kunne betale pr. time eller evt. at købe en form for et klippekort. Kender I et sted, hvor det kan lade sig gøre? Det skal være i Kbh-området, gerne på Nørrebro eller Frederiksberg, men ikke et krav.

/Des

Link to comment
Share on other sites

du kan få lov at slippe 95,- per time i Multisport ved Det Nye Teater... så skal du kun cykle 3 gange om måneden - ellers kan det bedre betale sig at være medlem, hvis du er studerende. Ellers skal du op på 4 gange om måneden ;)

Kan ikke huske om de har klippekort mere, men prøv at ringe og spørge.

NB mig og Arne træner der, lokke lokke

Link to comment
Share on other sites

Pyh, det må jeg lige tænke lidt over, det lyder som ret mange penge. Det er jo lige før et medlemsskab kan betale sig så, men jeg er jo kun en fattig studerende (i det mindste 5-6 mdr endnu :lol: )

Til sammenligning koster kickboxing ( i klub) mig ca. 30 kr pr. gang, hvis jeg vælger klippekort frem for fuldt medlemsskab. ;)

/Des

Link to comment
Share on other sites

I københavnsområdet slipper man desvære ikke meget billiger hvis man viil køre spinning - det er dog nok en god ide at forhøre sig rundt omkring mht. studierabat. Det centerene angiver som begrundelse er at medlemsskabet giver dig ret til at træne på alle de hold du vil - også Step, MBL, Arobic...... samt at du kan styrketræne alt det du vil. Jeg betaler nok ca 8-9 kr hver gang jeg er i centeret....

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, deres priser for medlemsskab er helt fair, men jeg har blot ingen grund til at betale det, hvis jeg kan slippe, idet jeg har fri adgang til styrketræning, cykler, stepmaskine m.m. der hvor jeg bor B)

Multisport ser ud til at være et fint sted, ret centralt og flere folk herindefra, som træner der.. Det må klart overvejes.

/Des

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share