Forberedelse til Sheiko bænkpres


Armoured female
 Share

Recommended Posts

:) Højtærede forum!

Grundet en relativ skadesfri periode i overkroppen kunne jeg godt tænke mig at lægge arm med den onde russer i bænkpres.

Men workcapacity'en er ret lav efter en omgang af TJ's Hatfieldsversion.

Så i løbet af 3-4 uger ville det være rart at få sin workcapacity oprustet til præ-sheikoniveau.

Forslag til en bænkpres/assistanceøvelsesrutine er velkomne (med 3 ugentlige træningspas)!

PS: jeg restituerer skidt.

For resten af kroppen fortsættes med HST (15R og 10R minicykler mens forberedelsen står på).

Link to comment
Share on other sites

Jeg glemte selvfølgelig at komme med et forslag selv (det er ikke fordi jeg er doven) :tongue:

Jeg havde umiddelbart tænkt mig at lade bænkpres indgå progressivt som normalt i 15R og 10R minicyklerne i HST - og så hoppe på Sheiko efter de første 4 uger.

Assistanceøvelser i HST, som også afløses af Sheiko ville være lateral raise og dips.

Edited by Armoured female
Link to comment
Share on other sites

Jeg hoppede bare direkte på sheiko'en efter at have gennemført et Hatfield (som forøvrigt ikke gav en skid) og min workcapacity var lig nul pga. skade så jeg ikke rigtigt kunne køre squat og dl. Så mit råd er bare at springe direkte på. Høj volumen i bænkpres kræver efter min mening ikke den helt store work-capacity.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share