WSB - hooked


TLunau
 Share

Recommended Posts

Jeg er blevet hooked på wsb men problemet er bare at jeg kun har mulighed for at træne Mandag tirsdag onsdag fredag... jeg vil lige høre nogle af jer erfarne wsb-brugere om der skulle være noget i vejen for at rykke lidt rundt på dagene så onsdag fredag bliver ME-dage og mandag tirsdag bliver DE-dage? kan det lade sig gøre at træne 3 dage i træk som det bliver tilfældet med Mandag til onsdag eller skal jeg finde på noget andet??

Link to comment
Share on other sites

Lad mig se:

Mandag: Squat/dødløft(DE)

Tirsdag: Bænkpres(DE)

Onsdag: Squat/dødløft(ME)

Fredag: Bænkpres(ME)

Ganske som du selv foreslår... :tongue:

Hvis du så giver den ekstra gas om onsdagen, men til gengæld ikke laver mere end DE-øvelserne om mandagen + lidt mave, så skulle den være i vinkel, eller ihvertfald tæt på.

Link to comment
Share on other sites

Tak for de hurtige svar begge 2 :)

Rod--> det ser ud som en fornuftig måde at gøre det problemet er bare at såfremt det kan lade sig gøre vil jeg gerne træne 4 gange om ugen... hvis det ikke holder vand så bliver dit forslag næstevalg

Nu kommer der et umiddelbart dumt spørgsmål men enten har jeg sprunget let og elefant hen over det eller også er det ikke beskrevet så grundigt (selvom det er nok er det første der er tilfældet) men hvor ofte bliver rm-øvelserne brugt??

Edited by Zoa
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg trænet WSB ude i TSK i flere måneder, har du da slet intet lært!!! <_<

Hvis jeg selv skulle pakke det ind på 4 hverdage ville jeg nok køre:

Mandag: ME Squat/Dødløft

Onsdag: ME Bænk

Torsdag: DE Squat/Dødløft

Fredag: DE Bænk

Jeg kunner ihvertfald forestille mig at skuldrerne ville brokke sig lidt med tung squat dagen efter en masse bænkpress. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg trænet WSB ude i TSK i flere måneder, har du da slet intet lært!!! <_<

Hehe jeg vidste den ville komme... men jeg må indrømme at jeg ikke har sat mig ordentligt ind i wsb før nu :bigsmile:

Hvis jeg kunne Anders ville jeg også have sat det sammen noget i den retning som du foreslår men problemet er bare at jeg ikke har torsdag til rådighed :(

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg kunne Anders ville jeg også have sat det sammen noget i den retning som du foreslår men problemet er bare at jeg ikke har torsdag til rådighed :(

…og hvis jeg nnu havde læst dit originale indlæg lidt mere grundigt, havde jeg nok set det… ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share