Træning af håndled


typen
 Share

Recommended Posts

Jeg ser nogle få nede i centeret som træner deres håndled, men hvorfor?

Jeg har bemærket at når jeg bænkpresser, "knækker" mine håndled. Det er ikke noget som kan mærkes eller gør ondt, men det er jo en lidt irreterende lyd alligevel!

Jeg overvejer derfor at begynde træning af håndleddene, men hvor stor gavn gør det?

Link to comment
Share on other sites

Hey der!

Personligt har jeg haft stor gavn af at træne håndled/underarme!! Specielt ved tungt BP har jeg haft lidt  problemer, men det har hjulpet på det, at bruge "håndledsstyrkere" og træne håndled. I mange "skubbeøvelser" vil det være en stor fordel, med stærke og stabile håndled.  

Link to comment
Share on other sites

nu træner jeg ikke så meget dødløft endnu (men lidt bliver det da til). En overgang fik jeg ondt i håndledene, før jeg nåede mit maks i byst. Men efter jeg begyndte at træne mine håndled, er den smærte forsvundet!  Jeg valgte bevidst ikke at ordne det med håndledsbeskyttere, da jeg mener det bare er at fjerne smerten, istedet for at fjerne problemet (som var mine svage håndled). Men allerede efter 3 uger, kunne jeg mærke en forskel, og efter 2 mdr. var alle smerter væk....og nu har jeg ingen problemer......(eller, ihvertfald ikke ondt i håndledene...)  :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share