Anskaffelse af cykel...


Puffer
 Share

Recommended Posts

Hejsa

Nu skal jeg snart til at købe ny cykel og tænkte lige at der dog ikk florerer at par cykelfætre herinde med lidt råd og dåd...

Jeg har øje på en avenue airbase eller airmagic hvis klejnerne rækker...Hva siger i til den?

Den passer rimeligt godt til mine ønsker. Jeg er efter en cykel som bare er et hurtigt transport middel i fx byen. Så gerne meget sportsagtig, tynde hurtige dæk og en aggresiv kørestilling, der bare vil frem.

Det jeg egentlig vil spørge om om den pågældende cykel er et godt valg udfra mine ønsker? Om der findes andre(billigere) alternativer? Jeg vil ikk have en ren racer

Mvh

Puffer

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er Centurions ry blandt cykelentutiasterne her. Jeg troede, at den var anset som værende en discountcykel, men nu kan jeg se, at Arne anbefaler en centurion.

Jeg har selv en centurion eternity, som jeg synes er en ret flot ( i hvert fald uden bagagebærer) og velkørende cykel.

Men jeg synes ikke nødvendigvis at kvaliteten er værdig for en cykel til 5600kr + udstyr. Pedalerne har plastikreflekser, som ikke kan overleve det første halve år. Håndtagene på styret var også mørnet og faldt af efter 6 måneder, og så har jeg lige fået skiftet både krank og tandhjul efter 2år <_<

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en mandagscykel. Min første mountainbike var faktisk en centourion (kan ikke lige i skrivende stund huske hvilken), men den var jeg sgu glad for, der var ALDRIG problemer med den, den kørte perfekt, var stiv og holdbar, let og ret flot. Men det giver jo ikke ALLE serierne et godt ry. Det er en gedigen cykel, der er ikke for meget tjavs ved de.

Det er altid svært at udtale sig generelt om mærker. Airmagic er en god cykel, og flot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share