"Håndledsbånd"


Nielsen
 Share

Recommended Posts

Jeg tror jeg har nogle problemer med mit højre håndled.

Hvis jeg f. eks. tager nogle armbøjninger, så kan jeg mærke det i håndleddet bagefter. det er rimeligt ømt, og lidt stift i det. Men det er kun mit højre håndled. Jeg synes det er lidt mærkeligt at det kun er det, eftersom det er højre arm der er den stærkeste.

Tror i jeg skal investere i et par "håndledsbånd"?

Jeg har før prøvet at binde ca. 1 mtr. almindelig forbinding rundt om det, og det hjalp gevaldigt!

Er der nogen der ved hvor på nettet jeg kan købe sådan nogle???

Link to comment
Share on other sites

puha, her ville du nok ha nogle smarte navne på de øvelser jeg laver, men jeg ved sku ik hvad de hedder......men jeg kan prøve at beskrive dem :)

  du sidder på en bænk, med armene støttende på bænken (undersiden af armen opad). Hænderne er lige akkurat uden for bænken. Så holder du en vægtstang i hænderne, og bevæger stille og roligt dit håndled op og ned. Nu skal du huske også at lave den med undersiden af armen nedad, så du får begge sider af musklen med.

Du kan også stille dig op, og holde en vægtstang i hænderne bag ryggen, og så igen vippe i håndledet. Den kan jeg også godt lide!  

Og hvis i har en decideret "håndleds maskine", kan du naturligvis også benytte den....   :)

  Jeg håber jeg har gjort mig forståelig, for jeg kan ikke finde de nævnte øvelser i "øvelsesbiblioteket", så jeg kan desværre ikke fortælle dig hvad de hedder.... :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share