Proteinpulver fra Rode & Rode


Bellini
 Share

Recommended Posts

Er der nogen som har erfaring med deres produkter + firmaet?? Jeg ringede til dem, og de leverer kun hvis man forud indbetaler/overfører pengene til deres konto. Ved overførsel har man ingen "fortrydelsesret" gennem banken, såfremt de ikke leverer varen. De virker nu seriøse og oprigtige nok i telefonen - men det er nu alligevel mange penge hvis de vælger ikke at overholde deres del af aftalen. Desuden leverer de også kun 20 kgs sække nu - til 67 kr pr. kg. plus moms (inkl lev.)

Selve produktet: hvordan er det at blande op i mælk og vand? Kan de "shakes" sammen som alm. proteinpulver uden problemer?

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

En af mine venner bestilte noget derigennem, og det blev leveret til døren efter 2 dage, ingen problemer der, så det virker ret prof.

Mht. smagen, så er den lidt vammel/flødeagtig, men kan ret let blandes op i vand, og en gang fun saft kan overdøve smagen.

Link to comment
Share on other sites

Ja nu ved jeg godt det ikke er et reklame-forum men Getbig er faktisk begyndt at sælge protein uden smag i 20kg's sække og det kommer til at koste mellem 100-125kr/kg... så vidt jeg kan huske skulle det være isolate altså en bedre kvalitet end den Rode & Rode sælger derfor prisen:) og hvis der var nok der var interesseret kunne samme kvalitet som Rode & Rode sælger også skaffes og sælges billigere (tror jeg nok)... så ved I det :) Men check selv det står vist i ders debat-forum

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sammen med JL køb en 20 kg sæk fra Rode og Rode. Prisen var 1500 kr.

incl. transport fra et sted i Jylland.

Indtil videre har jeg intet at indvende mod produktet, udover at det måske var lidt svært at omløse i en shaker. Men med en stav- eller alm. blender er der intet problem :) Bare smag det til med fx. banan, kakao, saftevand - mulighedene er mange! Der er endda folk der putter levertran i shaken :freaked:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kan man ikke købe noget smags-halløj og kyle i? Det må vel bare være et eller andet syntetisk crap med aspartam? :unsure:

Hvis der er nogen, der skal bestille, så skriv lige til, for så kan det godt være jeg vil være med. Bor i nærheden af nørrebronx...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share