Mit nye program...


Cat
 Share

Recommended Posts

Hey...

Har gået og overvejet lidt hvilket program jeg skal køre og fandt en artikel som Thomas J har skrevet på blivstor om Alternativ Hypertrofi-træning... Synes det sidst beskrevne program så spændende ud. Kan i øjeblikket kun træne 3 gange så har lavet en del ændringer, og vil høre om det kan bruges :unsure: ?

Tirsdag: (sæt x reps)

BP 10x1 + 5x5

MP 5x1 + 5x5

Dips 3x8

+mave

Torsdag:

Squat 10x1 + 5x5

BO BB Rows 3x8

Lunges 3x8

Bicep curl 3x8

Lørdag:

DL 10x1 + 5x5

Chin-ups 10 x 1 (fordi jeg lige har fundet ud af at jeg kan ta 1 af gangen :blink: )

Goodmornings 3x8

Læg øvelse

+mave

I Uge 1 er singlerne med 75% af 1RM og 5x5 med 65% af 1RM... Hver uge gennem 8 uger stiger de begge med 2,5% så singlerne ender på 92,5% af 1RM og 5x5 på 82,5% af 1RM...

Mange tak...

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Så er der indtil videre også byttet om på læg og dips :w00t: ...

Xax, vil du så foreslå at jeg fx sætter DB skulderpres og incline DB pres ind på de andre dage :unsure: ... hvis ja, hvilken dag sku der så være hvad??? (Det kan jeg nemlig ikke helt tænke mig til ;) )... ville der så være smart at sætte dips tilbage til tirsdag (sammen med læg), så jeg får samme antal øvelser i hver træning???

Tirsdag: (sæt x reps)

BP 10x1 + 5x5

MP 5x1 + 5x5

Lægøvelse

+mave

Torsdag:

Squat 10x1 + 5x5

BO BB Rows 3x8

Lunges 3x8

Bicep curl 3x8

Lørdag:

DL 10x1 + 5x5

Chin-ups 10 x 1 (fordi jeg lige har fundet ud af at jeg kan ta 1 af gangen )

Goodmornings 3x8

Dips 3x8

+mave

I Uge 1 er singlerne med 75% af 1RM og 5x5 med 65% af 1RM... Hver uge gennem 8 uger stiger de begge med 2,5% så singlerne ender på 92,5% af 1RM og 5x5 på 82,5% af 1RM...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share