VM i styrkeløft på video


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Goddag i stuen eller hvor i måtte befinde jer.

Så er det lykkedes at få digitaliseret VM i styrkeløft.

Indtil videre er +125 klassen lagt på nettet (fylder 2x700mb).

Jeg har også -100 klassen, men jeg vil lige prøve om jeg kan få synkroniseret lyd og billede lidt bedre. Det passer nogle steder men ikke andre <_<

Hmm, forumet insisterer tilsyneladende på at sætte http foran, så må det blive manuelt i stedet.

Indsæt nedenstående links i et nyt browservindue mens edonkey/emule er tændt, så skulle det gerne virke:

ed2k://|file|Styrkeløft.VM.i.Vejle.2003.+125kg.(CD1).avi|730675200|D3D31B79CBEF70257AF70AD5FDB67EB7|/

ed2k://|file|Styrkeløft.VM.i.Vejle.2003.+125kg.(CD2).avi|689620992|374A90206B45C10A98C7D6ABB81B79A8|/

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Det bliver ikke bedre med -100. Ellers skal jeg starte helt forfra ;)

Lyden er ok det meste af tiden, men hen mod slutningen går det lidt skævt. De få steder der er interview er det udmærket.

Samme procedure som ovenfor:

ed2k://|file|Styrkeløft.VM.i.Vejle.2003.-100kg.avi|718153728|747197BE576741387F969150A4D2CEC5|/

Link to comment
Share on other sites

Det var mystisk, nu har 2 været inde og sniffe lidt til den første fil, men de forsvandt begge efter få hundrede kb. Den første hed noget med f og den sidste hed Handpuppet :)

Filerne er sat på release, og har været det siden du skrev beskeden 8:59

Jeg kan se jeg ikke har den allernyeste version. Min hedder 0.30b og der er kommet en 0.30c, så der bliver lige lukket ned mens jeg opdatere.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Må jeg foreslå BitTorrent? Umiddelbart virker det som en bedre løsning til denne slags fildelinger? :unsure:

Og det kan meget muligt være mig der hedder fadwraaa.

ps. Jeg har prøvet flere gange med Donkey, det stads fungere aldrig som det skal… <_<

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har et ordentligt ftp-program, så burde du kunne finde en indstilling til "passive mode" et eller andet sted.

Passive mode er en metode til at kommunikere mellem server og klient, når der er lukket for alle porte under 1024.

Jeg kan anbefale Total Commander, som også kan lidt mere end bare ftp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share