Hvor hårdt træner du?


heffehurtig
 Share

Ja¸ går du til stålet?  

199 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det skal bare bræææænde...... hele pisset!!! :w00t:

Hvis man ikke ryster som en espeløv på sidste rep med fråden rallende ud af kæwetøjet i håbet om at man får grindet den sidste rep ud af ens CNS forkullede kadaver..... ja så træner man sq ikk hårdt nok!!! :king: hehe....

ej, jeg stemte arghhhhh smadre.... selvom arghhhh det bræææændearghhh mangler i pollen... :tongue:

leee'd

Link to comment
Share on other sites

Det skal bare bræææænde...... hele pisset!!!  :w00t:

Hvis man ikke ryster som en espeløv på sidste rep med fråden rallende ud af kæwetøjet i håbet om at man får grindet den sidste rep ud af ens CNS forkullede kadaver..... ja så træner man sq ikk hårdt nok!!!  :king: hehe....

ej, jeg stemte arghhhhh smadre.... selvom arghhhh det bræææændearghhh mangler i pollen...  :tongue:

leee'd

<{POST_SNAPBACK}>

Selvom Maskinen ER en tøsedreng :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Stemte Mass'kinen er en tøsedreng! :tongue:

Ikke at jeg kan følge med ham, eller at mine træningspas er halvt så brutale som hans; men ingen tvivl om at jeg helst vil kæmpe mig igennem træningen - gerne med smagen af blod på tungen. Jeg ser rødt hvis nogen løber hen for at spotte mig, bare fordi armene ryster lidt når vægten presses op. Og hvis jeg bare kunne gøre mig selv konsekvent nok til min kost og søvn, ville jeg brænde igennem til mine arme hang slapt ned langs siden!

Kroppen skal ha nogle tæw, og sådan er det!

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ikke ryster som en espeløv på sidste rep med fråden rallende ud af kæwetøjet i håbet om at man får grindet den sidste rep ud af ens CNS forkullede kadaver..... ja så træner man sq ikk hårdt nok!!!  hehe....

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: :devil::devil:

Det skal sgu gerne være sådan at man må få Måås til at slæbe sit udbrændte kadaver ud i bad, ned af trapperne og ind i taxa der kører lige hjem til sofaen, ellers må man bare blive ved en time mere!!! :devil: Brææææændt aw'!!!

Link to comment
Share on other sites

Giver den vel ret meget gas, men mener godt folk kan glemme deres "jeg er styrkeløfter, det bare kanon ondt med 1-3 reps i den høje ende af vægt-skalaen" - gu' det ej - cardio kan være LANGT hårdere og mere udfordrende, synes jeg...

Kan huske et citat her fra sitet: "Bodybuilding is for wussies, powerlifting is about real strength and courrage" - my ass :P

Link to comment
Share on other sites

"Folk bliver bange og siger jeg skal passe på"

Som fod i hose..  :innocent:

"Unge mand, du ødelægger jo din ryg ved at løfte den tuuuunge vægt fra gulvet. Husk på, man skal aldrig bruge ryggen til at løfte med. Bare vent til du selv blir' gammel. For da jeg var ung ... ... ..." :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, right on :4thumbup: Skulle næsten tro du havde mødt min den gamle :tongue:

Stemte også "Folk bliver bange og siger jeg skal passe på" :poking:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Når jeg bliver spurgt hvor hårdt jeg træner, springer jeg let og elegant hen over den HIT træning jeg kører nu, og fortæller om den gang jeg gennemførte et helt sheiko på 3 uger med en MAJOR forstrækning i røven... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gi'r den gas - og kan li' det

Min egen fornemmelse af mit træningsniveau i forhold til andre er ret ringe, for jeg føler slet ikke at jeg laver det store og jeg altid burde have lavet noget mere :dry: men dybest inderst inde ved jeg nok godt at det ikke helt stemmer overens med virkeligheden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gi'r den gas - og kan li' det

Min egen fornemmelse af mit træningsniveau i forhold til andre er ret ringe, for jeg føler slet ikke at jeg laver det store og jeg altid burde have lavet noget mere :dry: men dybest inderst inde ved jeg nok godt at det ikke helt stemmer overens med virkeligheden :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker?? :raisebrow::tongue:

- synes du får fyret de syge træningspas af :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share