Øvelser til at få bildæk væk


Anders H
 Share

Recommended Posts

Okay men man må da også kunne træne det på en måde ligesom alle andre muskel grupper?

Du kan sagtens træne muskelkorsettet, men håndtagene er fedtdepoter, og de forsvinder ikke af at du træner den underliggende muskel .

Altså må du tabe dig. Det er surt men ærgeligt. Der er ingen genvej.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser din dagligdag ud? Styrketræner du? Motionerer du? Hvor mange dage om ugen kan du eventuelt finde tid til træning? Er det hjemme eller træning i center? Hvad vejer du? Hvor høj er du?

Inden jeg skriver flere spørgsmål, så forklar lidt om dig selv og din træningserfaring... det hjælper hvis vi skal hjælpe dig.

Link to comment
Share on other sites

http://www.getbig.dk/vis_artikel.php?id=31

og så skal dit kalorieunderskud kun ligge på 300-500 cal om dagen, mere end det og du taber muskelmasse.

Helt så sort/hvid er verden nu ikke. Har du mange "ekstrakilo" kan man godt ligge højere, og det er selvfølgelig også helt afhængigt af den enkelte og deres træning og kost.

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser din dagligdag ud? Styrketræner du? Motionerer du? Hvor mange dage om ugen kan du eventuelt finde tid til træning? Er det hjemme eller træning i center? Hvad vejer du? Hvor høj er du?

Inden jeg skriver flere spørgsmål, så forklar lidt om dig selv og din træningserfaring... det hjælper hvis vi skal hjælpe dig.

Jeg spiser remlig sundt sån da altid rugbrøder med pålæg. jeg træner ca 5 gange om ugen. jeg motioner ikke. jeg træner i et center når jeg træner er det hele kroppen. jeg vejer 78kg. jeg er 175 høj og er 17 år. :4thumbup: Jeg har trænet en del men har så holdt en pause. men nu træner jeg så igen jeg vil nok sige at jeg har trænet 1 år samlet

Edited by Anders H
Link to comment
Share on other sites

Jeg spiser remlig sundt sån da altid rugbrøder med pålæg. jeg træner ca 5 gange om ugen. jeg motioner ikke. jeg træner i et center når jeg træner er det hele kroppen. jeg vejer 78kg. jeg er 175 høj og er 17 år. :4thumbup: Jeg har trænet en del men har så holdt en pause. men nu træner jeg så igen jeg vil nok sige at jeg har trænet 1 år samlet

Skal det forstås sådan at du kun styrketræner og ikke dyrker nogen form for konditionstræning?

Og kan du være lidt mere detaljeret om din kost? - du lever vel ikke udelukkende af rugbrød m. pålæg? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe nej jeg spiser og frugt og grøntsager men generalt spiser jeg ikke fed mad.

Ja lige pt træner jeg kun men jeg stater til svømmning i morgne. Men jeg syntes det er svært at finde ud af hva jeg skal spiser for at jeg taber mig men stadig øger min muskel masser jeg regnede min fedt % ud i går den var 25,05

Link to comment
Share on other sites

Halløj Anders H!

Forstod jeg dig rigtigt, at du har regnet din fedtprocent ud via BMI? Tallet, du beregner med BMI, er ikke din fedtprocent - den er bare et forholdstal mellem din vægt og din højde. Og du skriver, at din BMI er 25 - hvilket betyder, at du ikke er overvægtig - iflg. teorien. Og tallet kan ikke rigtig bruges til så meget - du kan være super-muskuløs og veltrænnet og have et alt for højt BMI. Hvis du skal finde din fedtprocent, ska du enten bruge en fedttang eller en impedans-vægt.

Men! Alt det er omstændigt - se dig i spejlet og vær ærlig. Og hvis det ikke virker - så smid et billede på motion-online. Så er der andre, der kan være ærlige for dig.

Jeg kan anbefale, at du læser en masse af de gamle indlæg på siden her for at blive klogere.

Held og lykke med projektet!

Zorn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share