Tyrenakke


Glud
 Share

Recommended Posts

Jeg kæmper da indædt med at undgå den alt for store tyrenakke. Dengang jeg dødløftede (jeg fik en KÆMPE røv :tongue: ) fik jeg også ganske pæne trapz, således at der nu er en kant på ca 1 cm fra kraveben til muskelkant på skulderen. Ellers kan du jo rowe derud af, hvor du holder overkroppen mere eller mindre vandret; jo mere lodret jo mere tyrenakke.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Syntes da også det er helt iorden hvis manden gerne vil have store trapz, hans beslutning da.

Jo, det kan sikkert være ligemeget hvad pigerne syntes, men hvis man er sådan en singel satan som mig, bliver jeg lidt nød til at tænke på hvad de skide kvinder vil have, og da tyrenakke ikke er en af dem, lader jeg da være med det...

Link to comment
Share on other sites

Jo, det kan sikkert være ligemeget hvad pigerne syntes, men hvis man er sådan en singel satan som mig, bliver jeg lidt nød til at tænke på hvad de skide kvinder vil have, og da tyrenakke ikke er en af dem, lader jeg da være med det...

Det var da noget af en generalisering.

Believe it or not, kvinder har forskellig smag... ;)

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig Devito, det har du da fuldstændig ret i.

Men af hvad jeg ved af, er der ligeså mange kvinder der tænder på en tyrenakke, som der er mænd der tænder på kvinder med bildæk. Men jeg skal da ikke sige om det er anderledes hvor du bor :)

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig Devito, det har du da fuldstændig ret i.

Men af hvad jeg ved af, er der ligeså mange kvinder der tænder på en tyrenakke, som der er mænd der tænder på kvinder med bildæk. Men jeg skal da ikke sige om det er anderledes hvor du bor :)

hver mand har jo gjort sig sine erfaringer ;)

Men at lige præcis tyrenakke skulle være noget :w00t: er jeg lidt :unsure: overfor. Skulle mega gunz med :chicken: legs og trapz være bedre :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Men at lige præcis tyrenakke skulle være noget  er jeg lidt  overfor. Skulle mega gunz med  legs og trapz være bedre

Tror jeg nu ikke ligefrem. Mine erfaringer er gjort på piger(generelt) syntes det er grimt og ulækkert at en mand har en muskel der er overpumpet. Speciel en stor trap skulle være mega grimt, men det er jo så den erfaring jeg har fået. Hvis jeg tager mig en rundspørgning, siger stor set alle, at mænd skal sådan set ikke være pumper, men bare pæn trimmet. Det er os mænd der selv tænder på en stor krop, og derfor tænder på os selv. Men det er jo så igen bare min holdning.

Link to comment
Share on other sites

jeg kender heldigvis en del piger der syntes store fyre er sagen, deriblandt min kæreste, så jeg kan heldigvis være ligeglad.. og vokse som jeg lyster.. og hvis de ikke havde syntes det var pænt, havde jeg også været ligeglad.. man gør det med sin krop man selv syntes er pænt

Edited by therealhurra
Link to comment
Share on other sites

Powershrugs :devil:

Hvis du laver dem så er frivend jo overflødigt da powershrug er en del af et frivend ;)

Den kendsgerning gør absolut ikke frivend overflødigt. Selve vendet i frivend vil opbygge en tykkelse i trapezius som er mere end vanskligt at opnå med shrugs alene. ;)

Link to comment
Share on other sites

Powershrugs :devil:

Hvis du laver dem så er frivend jo overflødigt da powershrug er en del af et frivend ;)

Den kendsgerning gør absolut ikke frivend overflødigt. Selve vendet i frivend vil opbygge en tykkelse i trapezius som er mere end vanskligt at opnå med shrugs alene. ;)

Vendet i frivend er en passiv ting. Tænker du på når stangen lander på skulder/overarm øvre bryst?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tækte mest på sammen trækningen af skulderbladene, når stangen kommer ind til kroppen.

Ind til kroppen er ik lige med, hvor højt snakker vi oppe? og har du ikke oz stangen ind til kroppen når du kører powershrugs eller DL for den sags skyld...

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg blev lidt misforstået.

Jeg går på ingen måde ind for overtræning af én eller flere muskler for så at glemme resten (det ser grimt og komisk ud :lol2: ), derfor vil jeg heller ikke glemme den omtalte del af trapz.

For at det ike skal være løgn startede jeg dene tråd fordi min kæreste godt ka li store trapz :inlove:

Link to comment
Share on other sites

selvfølgelig Devito, det har du da fuldstændig ret i.

Men af hvad jeg ved af, er der ligeså mange kvinder der tænder på en tyrenakke, som der er mænd der tænder på kvinder med bildæk. Men jeg skal da ikke sige om det er anderledes hvor du bor :)

Nu er bor devito også temmelig tæt på havnen... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Aj, jeg forstår da ikke du vil have tyrenakke. Det kunne jeg personligt ikke tænke mig. Det ser da totalt grimt ud og det synes min kæreste også og hun siger at det synes piger generelt så det skulle du måske lige tænke på!

Hvorfor dog bygge en krop pigerne ikke synes om, eller du er måske bøsse???

Jeg giver jcs ret, jeg synes heller ikke det ser ret godt ud..

Link to comment
Share on other sites

Nej, nej, nej :blink: Det var jo en joke, for faen og dementeret flere gange! Jeg synes store, beskidte traps er en feed ting, der mere end noget andet symboliserer POWA' :devil:

:lol:

Indrøm det nu, du træner jo kun for at pigerne vil have din krop :tongue:

Nej, jeg er fuldstændig enig... Store trapz er da' shit B)

Link to comment
Share on other sites

Nej, nej, nej :blink: Det var jo en joke, for faen og dementeret flere gange! Jeg synes store, beskidte traps er en feed ting, der mere end noget andet symboliserer POWA' :devil:

Måske var DonNiklas' indlæg endnu en joke... Hvem ved ;)

Link to comment
Share on other sites

Gå i bro...hovedet og hæle, hold armene på hovedet, brystet eller ved hofterne. Hårdest ved hofterne, og kør frem og tilbage x 10. Pause og fra side til side x 10, eller så mange du kan tage. Træner nakkemusklerne helt op til midt på kraniet... ja der sidder der faktisk muskler... og shrugs til trapz generelt.

Link to comment
Share on other sites

Nej, nej, nej :blink: Det var jo en joke, for faen og dementeret flere gange! Jeg synes store, beskidte traps er en feed ting, der mere end noget andet symboliserer POWA' :devil:

:lol:

Indrøm det nu, du træner jo kun for at pigerne vil have din krop :tongue:

Nå, så det er din inspirationskilde.. B) :lol:

Enig med jsc om at store traps symbolisere powah :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share