hvordan man bruger insulin ?


Victor Richards
 Share

  

22 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

THOMAS ) ALLE NOGLE ANDRE SOM HAR FOSTAND PÅ DET?

jeg vil gene vide hvordan man kan køre insulin

jeg har hørt en hel del gode ting om det at man kan bilve total

fedt fri samtidlige med at det muskel op byggenede ved at man optag en heldel mere af det man spiser?

p.s. men jeg har hørt at det skule være meget fagligt at tag det?

Link to comment
Share on other sites

Synes det lyder som en fremragende ide. Måske skulle du kombinere det med synthol. Det kan være du kommer til at ligne ham Valentino. Han er jo bare for sej.

GO FOT IT. Lev stærk, dø ung. (hvem fanden gider i øvrigt også blive over 30)

Og hvem kan i øvrigt også forstå de idiotier der træner clean – de vokser jo aldrig. Der skal fandme bare noget krudt til, og helst fra dag et. Men lad nu være med at underdosere der skal jo gerne nogle resultater til ik´.    

Håber det kommer til at gå godt, ellers vil jeg personligt stå for indsamlingen til en smuk bårebuket af os her fra MOL.  

Håber du forstår sarkasmen -  hold dig fra det, det er simpelthen for farligt. Også langt mere end andre præstationsfremmende midler. Det kan alt for let ende med en tur på sygehuset eller kirkegården hvis man bruger det forkert. Træn clean og hårdt, også selvom resultaterne ikke kommer lige med samme, det er sgu den eneste rigtige måde.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Godt at høre at langt de fleste har et fornuftigt forhold til doping.

Pas på med at indtage stoffer, som på en eller anden måde er kunstig eller i meget større mængder end kroppen normalt har.

AS er et glimrende eksempel på hvad der kan ske, men tro ikke at insulin er ufarligt. Det findes præcis på samme måde som AS naturligt i kroppen, men der er en grund til at koncentrationen af det ikke er højere. Kort sagt du kan gå hen at få sukkersyge af det!

Hold dig fra det.

Link to comment
Share on other sites

Så styrer du dig lige kammerat, hvis du læser de foregående indlæg vil du kunne se at de alle er ironiske, så skru lige ned for dine udbrud, hvis du ikke forstår ironi så læs nogle andre indlæg, TAK, MOL er ikke et forum der har ry for, at folk skal svine hinanden til, men du har virkelig "pisset mig af"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share