LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Eftermiddagscardio

22 min rollerblades med bettemusen i klapvogn

Det stod ned fra oven :crazy: - og stressede folk kom susende i deres store fede biler og hentede unger, men de hårde snappede regntøjet på, spændte rullene og så gik det afsted - dejlig følelse.

Da vi så var på vej hjem med team klapvogn, ringede mobien og jeg fik at vide at det rækkehus/lejlighed vi har været ude efter at leje, herude på landet, alligevel godt kunne blive vores (har fået afslag på det en gang før) da førstevælgeren var sprunget fra. Totalt iorden!! :4thumbup:

I går fik kæresten job og skal starte 1 juli på akut observation på Hillerød sygehus. Det spiller bare maxx!! :superman::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey, et tillykke må da næsten være på sin plads her :smile: Arbejde i lokalområdet (næsten da) er da helt kanon. Er den nye bolig også i Kollerød?

Du giver den satme gas med cardioen i disse dage, jeg tør slet ikke tænke på hvad der skulle til, førend jeg tog traveture før en vis herre fik sko på :cry: Kan vi få en statusrapport over abs-situationen?

Edited by clayman
Link to comment
Share on other sites

Da vi så var på vej hjem med team klapvogn, ringede mobien og jeg fik at vide at det rækkehus/lejlighed vi har været ude efter at leje, herude på landet, alligevel godt kunne blive vores (har fået afslag på det en gang før) da førstevælgeren var sprunget fra. Totalt iorden!! :4thumbup:

I går fik kæresten job og skal starte 1 juli på akut observation på Hillerød sygehus. Det spiller bare maxx!! :superman::bigsmile:

Hey Buddy

Det er bare konge at gøre. Godt med lidt medvind. Det fortjener i.

Så hils den største af tøserne.

I må jo sige hvis i får brug for nogle flytte folk hvis det når så langt.

Link to comment
Share on other sites

Hey, et tillykke må da næsten være på sin plads her :smile: Arbejde i lokalområdet (næsten da) er da helt kanon. Er den nye bolig også i Kollerød?

Du giver den satme gas med cardioen i disse dage, jeg tør slet ikke tænke på hvad der skulle til, førend jeg tog traveture før en vis herre fik sko på :cry: Kan vi få en statusrapport over abs-situationen?

Hey Clay - mange tak :smile: Det er nemmerlig også herude på landet. Vi har fået halvdelen af en længe på en gammel gård - der ligger 500 m. fra hvor vi bor nu med en bette have til også, det er bare for naiz :4thumbup: har smidt et billede med taget her fra os selv, så man kan se på hvor tæt på det er

Abs situationen er lidt weird synes jeg selv - De er der, men ikke nok :wink:

Regner med at tage pics omkring de 90 kg. ligger og roder på 92,5-93 kg. lige nu og formen er på det der stadig hvor jeg nogen dage synes jeg er på helt rette vej og andre er det helt af hest :laugh: Men cardioen gør det den skal, så jeg er fortrøstningsfuld

:4trumpet::4trumpet:

Gratz mate.... Lyder feee... Vil se frem til at nye noget mad fra Roma i jeres nye crip engang efter DM :cool:

Hehe.... thx Ripper evil shape :devil: Det lyder som en done deal allerede.... jeg skal have en pizza sandwich med græsk bøf og en Adana og og og og .... :laugh: Ej det skal nok blive super, mon ikke vi kan finde en dag til noget hygge derude når vi er kommet i stand :wink:
Hey Buddy

Det er bare konge at gøre. Godt med lidt medvind. Det fortjener i.

Så hils den største af tøserne.

I må jo sige hvis i får brug for nogle flytte folk hvis det når så langt.

Jov tak Nicolai - skulle hilse igen :bigsmile: Det er også supercool med nyt plaza og job til Lena på 2 dage :4thumbup:

Skal nok give lyd hvis vi har brug for hjælp :wink: men lige nu er det faktisk ok. stille og roligt da vi jo har 3 mnds opsigelse og det ligger lige i nærheden. Så kan vi flytte (og fixe op derovre - for det trænger!) i ro og mag. På den anden side vil vi også gerne videre, med det samme men nu tager vi det dag for dag. Vi skal lave lejekontrakt lørdag, og så ser vi det lige an :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Lungbrush. Tillykke med lejligheden. Så skal der slås græs hva'? Det lyder godt at din kæreste har fået arbejde i Hillerød, så hun ikke skal bruge flere timer på transport om dagen.

Jeg ser frem til nogle billeder af formen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jov takker Rall - nu er det ikke den vilde have, men jeps, totalt daddy stil - bar overkrop, øl og græsslåning :4thumbup: og jeps, Hillerød er jo kun 10 min. herfra i bil :cool:

Pics... yeah! Glæder mig også selv til at se hvordan det ser ud om en 2-3 kg. :smile: Lige nu er jeg som sagt sådan lidt lunken omkring det, men det ændrer sig vel ikke lige med det samme :laugh:

Træning igår aftes - HST, 10 reps - dag 1

Late night omgang med første dag med 10'ere og uden Sheikoen, det var ren svir. Myhlers joinede ind undervejs, så fik lidt kæwe med ham og derudover var der en knejt der lige var startet på en omgang HST jeg fik lidt sniknak med og gav et par fifs - naiz at se en der ikke brænder sig selv ned til grunden i curls og bænk fra sin træningsstart af :4thumbup:

Nåja... så var vores eneste tøs der gider brænde igennem for tiden der også - hun er altså sej! Alt bliver squueeezed to the max, og hun ser ofte helt færdig ud 4-5 reps før hun rent faktisk stopper, det er sq sjældent man ser en tøs i LVK der giver den gas på den måde :smile: Og hun er faktisk så småt ved at få noget god form på overkroppen :4thumbup:

Rc elastiklal og div. lette raises

Db bænk

25 x 15

12 x 27,5

10 x 37,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Okay idag

WG - Træk til bryst

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Incline Db bænk

10 x 30

10 x 37,5

10 x 37,5

Lidt hårdere end før, men ok.

Db rows

10 x 60

10 x 60

Fee igen, stod lidt anderledes end jeg plejer og det var fee!!

Ez curls

20 x 10

10 x 42,5

10 x 42,5

Eazy, men mine håndled driller lidt - på med ankelsokkerne om dem igen

Siddende bb skulderpres

20 x 20

12 x 40

10 x 52,5

10 x 52,5

10 x 52,5

Dips

3 x 10 @ bw

Added vægt på fra næste gang, ellers var de feee'e nok :smile:

Enarms cable curls

10 x 30

10 x 30

Okay, fee med mere vægt

Siddende laterals

15 x 10

10 x 15

10 x 15

10 x 15

Pushdowns - skrå greb

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Siddende læg

10 x 65

10 x 65

B.o laterals

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Enarms cable rear laterals

15 x 10

12 x 15

12 x 15

Så Victor Martinez' træningsvideo her i forgårs (okay, men også lidt småkedelig) og han kørte en bagskulder øvelse der virkede fed nok. Skulle lige lære bevægelsen, men da den var der ramte den übercool :superman::smile:

Det var det. Meget stille og rolig træning hvor jeg stort set vandrede frem og tilbage mellem hver øvelse uden stop :smile: - shake og så hjem og protte den aw til verdens værste musik (Melodi Grandprix) damn noget hø!! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio

1½ times rollerblades med team Annika i klapvognen

Eftersom vi skulle tidligt afsted hele banden idag droppede jeg morgenturen og så snappede vi klapvogn og rullere med i børneren.

Da jeg havde fri 14.30 var det afsted til Allerød og handle ind, på posthuset og så hjemover mod Kollerød. Det var en lee lang tur, men den var nu ganske hyggelig og den bette sniksnakkede og smovsede løs i Risi frutti og Juice :cool: faren fik en Pepsi max med twist :w00t::tongue:

Lige et par pics af turen & the drink of champions :superman:

post-1757-1148053880_thumb.jpg

post-1757-1148053892_thumb.jpg

post-1757-1148053900_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Done deal og lige over fra hende :bigsmile: .... Aka gik sent i seng - for meget Risi Frutti og andre stimulanser + Disney Sjov = Action barn :superman::laugh:

Nå, men da hun var gået i seng var det tid at squezze det sidste ud af kadaveret

Latenight cardio

45 min. pw på løbebånd (Kørte med 30-60 sek. sprinter mellem de 10 og 30 min - lee! :devil: )

+

15 x friprogram

Fee nok omgang ... har besluttet mig for at bruge den musik jeg hele tiden har haft liggende til den frie runde. Da jeg har 2 sæt lige nu :smile: Den giver mere ro på i poseringerne, skulle bare lige have den redigeret ned fra de oprindelige 1.30 til 1min. Det gik nu egentlig meget smertefrit så nu skal der bare :4flex: igennem :cool:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

14:06 ' post='826456']

Morgencardio

45 min pw + 10 kg.

Ahh, den var hård her til morgen, men kom da i land. Kunne godt have sovet et par timer mere, men det bliver man jo ikke skinny af :tongue:

Kan godt lide en mand, der tager sine morgenere seriøst... :innocent::tongue:

Træningen ser sq god ud, LB. Og så synes jeg at det er fantastisk at det også virker som om du bruger rigtigt meget tid på din datter :smile:

Held og lykke med resten af cutningen - Godt det ikek er mig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Mange tak Moos :bigsmile: - Prøver at få alt den tid med hende, som jeg kan. Det indebærer en masse tidlige morgener og sene aftener, med den ensomme fight :superman::wink:

Sådan er det nu engang med den prioriteringsrækkefølge jeg har. Cutningen spiller fint :smile: selvom min pressestyrke ligeså stille er ved at kravle nedaf, så det er feee ... du skulle prøve det :wink::tongue:

Apropos - så var det tidligt op og afsted ned til LVK på en super lørdag morgen - op for Metallica med Whiskey in the jar ... uhh det giver lyst til at køre hurtigt :cool: Godt at den bette røde maxer ved 150 :laugh:

Morgencardio

55 min pw på løbebåndet

Ok., men de sidste 10 minutter var jeg lidt stegt - pheeew. Nu står den på fisketur med den bette, imens den store og hendes gruppe weekend knokler her i hytten - godt det ikke er mig :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Aftencardio

40 min pw

+ 10 x friprogram

Okay runde - poseringerne er helt på plads nu :smile:

Ellers har det været en lang, men super dag. Den store knoklede til 17 med gruppen, så jeg har leget med den bette hele dagen.

Det store højdepunkt var fisketur til søen ved Vestrehus i Ravnsholtskoven, hvor vi også spiste frokost. Totalt hyggeligt! Senere var vi ovre for at gennemchekke den nye hytte og snakke sammen om lejekontrakt osv. Også cool nok.

Lidt pics af fiskeriet :smile:

post-1757-1148152114_thumb.jpg

post-1757-1148152225_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

50 min. pw + 7 kg.

Ok tur. Der var totalt overskyet, men når Maiden kører med Aces High får man drive i futterne alligevel :superman: :4thumbup:

Lidt ben fra da jeg stod op - nu i farver :w00t: som det ses er de ikke ligefrem k-klar :blush:

Ser godt ud mate!!! Så mangler du bare en del tan og lidt shaving, så kører det :devil:

Link to comment
Share on other sites

Okay runde - poseringerne er helt på plads nu :smile:

Ellers har det været en lang, men super dag. Den store knoklede til 17 med gruppen, så jeg har leget med den bette hele dagen.

Det store højdepunkt var fisketur til søen ved Vestrehus i Ravnsholtskoven, hvor vi også spiste frokost. Totalt hyggeligt! Senere var vi ovre for at gennemchekke den nye hytte og snakke sammen om lejekontrakt osv. Også cool nok.

Lidt pics af fiskeriet :smile:

Ser max hyggeligt ud. I wanna go , pick me, pick me :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Mike

Thx, men tan troir jeg squtte jeg har tid til lige med det samme, så det bliver først når pro tannen skal på .. haha

Nicolai

Du står bare klar med net, madpakke og regntøj, så kommer det røde lyn forbi :superman::wink:

Træning Søndag

Sheiko beginners 2, uge 2 - dag 2 + HST, 10 reps - dag 2

Har haft max travlt og var væk hele dagen på arb igår - 8.30-21 :crazy: så her er lige en hurtig update

Var egentlig rimeligt smadret sødang, men tog afsted da jeg lige kunne klemme et par timer ind, så ud i lynet

Opv. rc lal og div. lette raises

Squat

25 x 20

12 x 50

5 x 100

5 x 120

5 x 140

5 x 140

5 x 140

5 x 140

5 x 140

Ok. runde, dejligt med så kort en dag :smile:

Db bænk

20 x 15

12 x 27,5

10 x 40

10 x 40

WG - Træk til bryst

15 x 50

10 x 90

10 x 90

Incline Db bænk

10 x 37,5

10 x 37,5

10 x 37,5

Ok. runde

Ez curls

20 x 10

10 x 45

10 x 45

Dips

10 @ bw

12 @ bw

15 @ bw

Skulderen var lidt ærwelig, så droppede den planlagte addede vægt, sammen med bb pres og rows, da de nogen gange også driller en smule, og vil ikke risikere noget med delten nu :dry:

Siddende laterals

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

Ok.

Pushdowns - skrå greb

15 x 50

10 x 85

10 x 85

Siddende læg

10 x 70

10 x 70

Fint nok, ikke helt max dog :wink:

B.o laterals

15 x 10

15 x 12,5

15 x 12,5

Prøvede også lidt pullups og cable flyes af, men de var lidt lala - Tilsidst fik jeg vist mit frie program til Honkey der var i huset med en buddy. Så fik også lallet lidt posering af :4flex: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde sat mig for at få en morgen tur også. Men efter at have vågnet 10 gange i nat, til bragende torden vejr, må jeg indrømme at jeg gav op.

Tsk tsk. Jeg er ikke dedikeret nok.

Må der laves om på

Selverkendelse.. Big step mr. blackice :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share