LungBrush


LungBrush
 Share

Recommended Posts

Lagde hårdt ud med at komme op og skændes med den gamle nar til Birger :dry:

Han mente (med et par beske bemærkninger om at jeg da var i bestyrelsen og hvad man så skulle sørge for praktisk) at jeg skulle fixe et kabel, det sagde jeg til ham at jeg ikke havde tid til da jeg kun kunne træne i en time, samt at jeg iøvrigt er minus håndværker, men at han da gerne måtte tage det grej der skulle til og prøve selv.

Han kom så op i rummet med grej til den slags, hvor jeg var ved at tage mine støvler på ( har dem ståene deroppe til bendage), greb værktøjskassen, imens han startede på hele svadaen igen og svinede mig med at bestyrelsesarbejde betød at man gav en nap med (vi har for de uindviede 2 håndværkere der tager sig af den slags) .. så fik jeg bare nok. (han ved vist ikke rigtigt noget om hvor mange timer det ellers tager med møder, hjemmeside lal, bestillinger, mails, frivillig trænersjov, sniksnak med firmaer og andet gejl.)

Så snappede jeg værktøjskassen ud af hænderne på ham, smed den ind og sagde at hvis han skulle begynde på sit sædvanlige sure ævl og pis, så kunne han glemme det. Det ville jeg sq ikke finde mig i! "jamen det kan man da, du burde da......."

Nixen du kan glemme at tale sådan til mig ... og så låste jeg igen. Han skulle bare bortspænges!! :nonono:

:devil: Havde vi ikke smidt den senile gamle tåsk ud af klubben ? eller blev han bare degraderet til ildelugtende nul :4pooh:

Du er iøvrigt hårdt ramt for tiden :mad: både AP og Birger :4ranting: det er urar træning.........

Link to comment
Share on other sites

[quote name='LungBrush' date='22. Jun 2006, 19:04' post='854165'

Lagde hårdt ud med at komme op og skændes med den gamle nar til Birger :dry:

Han mente (med et par beske bemærkninger om at jeg da var i bestyrelsen og hvad man så skulle sørge for praktisk) at jeg skulle fixe et kabel, det sagde jeg til ham at jeg ikke havde tid til da jeg kun kunne træne i en time, samt at jeg iøvrigt er minus håndværker, men at han da gerne måtte tage det grej der skulle til og prøve selv.

Han kom så op i rummet med grej til den slags, hvor jeg var ved at tage mine støvler på ( har dem ståene deroppe til bendage), greb værktøjskassen, imens han startede på hele svadaen igen og svinede mig med at bestyrelsesarbejde betød at man gav en nap med (vi har for de uindviede 2 håndværkere der tager sig af den slags) .. så fik jeg bare nok. (han ved vist ikke rigtigt noget om hvor mange timer det ellers tager med møder, hjemmeside lal, bestillinger, mails, frivillig trænersjov, sniksnak med firmaer og andet gejl.)

Så snappede jeg værktøjskassen ud af hænderne på ham, smed den ind og sagde at hvis han skulle begynde på sit sædvanlige sure ævl og pis, så kunne han glemme det. Det ville jeg sq ikke finde mig i! "jamen det kan man da, du burde da......."

Nixen du kan glemme at tale sådan til mig ... og så låste jeg igen. Han skulle bare bortspænges!! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Well for min skyld så kan i bare tyre ham ud. Jeg har mindst en gang lavet en skriftlig klage over ham. Og flere gange verbalt.

Nu er vores sammenstød heldigvis få i dag, efter som han ikke træner samtidig som mig mere.

Men Torben F vil nok også gerne med på "hade" listen.

Den mand er uden for pædagoisk rækkevide. Han har nået den alder hvor han finder på ting at brokke sig over for at have noget at tage sig til

Link to comment
Share on other sites

Well for min skyld så kan i bare tyre ham ud. Jeg har mindst en gang lavet en skriftlig klage over ham. Og flere gange verbalt.

Nu er vores sammenstød heldigvis få i dag, efter som han ikke træner samtidig som mig mere.

Men Torben F vil nok også gerne med på "hade" listen.

Den mand er uden for pædagoisk rækkevide. Han har nået den alder hvor han finder på ting at brokke sig over for at have noget at tage sig til

Jeg har også været der! Han er ufattelig dum. Man skal slet ikke begynde at diskutere med ham. Det kommer man ingen vegne med. Prehn har også haft sit med ham i gamle dage...

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Tak for backuppen drenge ... og jeps, han er så brokken at det ikke nytter noget, men nogen gange (specielt for tiden :wink: ) er bægeret altså bare fyldt :nonono: Det gode nu er, at det er mig der har fat i den lange ende :innocent::wink:

Lige lidt kost fra idag ... den ligger højt idag.. :laugh: - har fået lidt for lidt fedt kan jeg se og så er der lidt rigeligt carbs tilsidt her, men skal have lidt fylde i sækken til Seinfeld :wink:

post-1757-1151006838_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey mate..

Godt at høre at ham birger blev sat lidt på plads, han er sku en nar til tider..

Btw så burde du måske lige smide lidt sund fedt i din kost.. Suppler med lidt nødder til hvert måltid.. Du får jo ikke andet end det fiskeolie der sidst på dagen.. Just my thought..

Ses vi i kælderen lørdag 16:30 ca?

Big m

Link to comment
Share on other sites

Jeps, han er stort set altid en nar :laugh:

Skulle faktisk lige til at skrive til dig omkring lørdag :smile: 16.30 er lidt halvsent synes jeg, hvad med 16 :wink: anyway så håber jeg på at træne der.

Plejer nu faktisk også at mandle den godt aw, men vi er løbet tør for tiden, og så plejer jeg at æde fiskeolie til alle måltider, men den glippede igår da jeg ikke havde o3'z med på arbejde (plejer at have dem stående i mit skab :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Jeps, han er stort set altid en nar :laugh:

Skulle faktisk lige til at skrive til dig omkring lørdag :smile: 16.30 er lidt halvsent synes jeg, hvad med 16 :wink: anyway så håber jeg på at træne der.

Plejer nu faktisk også at mandle den godt aw, men vi er løbet tør for tiden, og så plejer jeg at æde fiskeolie til alle måltider, men den glippede igår da jeg ikke havde o3'z med på arbejde (plejer at have dem stående i mit skab :wink: )

Well kan være jeg os er der før, kommer lidt an på om jeg får fri før fra arbejde, så kan godt være jeg selv er der omkring 15 - 15:30 ca

Hhee godt at høre, blev lige urolig :wink:

Btw så skal vi lige snakkes sammen i weekende omkring det hotel værelse der, og omkring hvor mange dage og hvornår vi rejser derover osv

Link to comment
Share on other sites

Modificeret HST dag 6, 5 reps - (pat, skulder, triceps biceps)

Efter en lang dag med hus og have på programmet var det ned og brænde med Big Bulkin' Mike der stadig har den lede form! :devil:

Føler mig sq fed ved siden af ham ... :unhappy: men formen var dog nogenlunde. Kosten har været lidt off de sidste 2 dage, ikke skidt, bare en smule dårligt timet da vi går og fixer så meget for tiden. Derudover har jeg ikke sovet en dyt i de sidste 2 dage heller, da den bette er småsyg og hoster konstant om natten + går i seng møgsent og står ligeså tidligt op (ikke noget hun ligefrem plejer) nå men excuses excuses .... vægtene var sådan her:

Db bænk

20 x 15

10 x 32,5

5 x 40

5 x 47,5

5 x 47,5

5 x 47,5

Ikke prangene, men en smule bedre end sidst

Incline db bænk

5 x 45

5 x 45

5 x 45

Sidste sæt var klart bedst ... skulle lige igang

Widegrip ez-curls

12 x 30

10 x 40

5 x 65

5 x 65

De var dælme tunge, men det gik da ... det er vist tangering af pr .. whee :tongue:

Siddende bb skulderpres

20 x 20

10 x 40

5 x 70

4 x 75 + 1 forced PR

4 x 75 + 1 forced

4 x 75 + 1 forced

:laugh: Der var bare ikke til 5, men ellers var de fede. Den er der hvis jeg er en smule mere frisk (og ikke er kvadret fra øvelserne inden :wink: )

Dips

12 @ bw

10 @ bw + 30 kg. PR

10 @ bw + 30 kg.

Så blev de godt nok også tunge, men first time ever at jeg har 30 kg. spændt om sækken - fee :cool:

Enarms db laterals

15 x 10

10 x 17,5

10 x 17,5

10 x 17,5

15 x 12,5 (siddenden dobbelt)

Hmm, der skal ske noget her, måske nowt supersæt med noget cabel lir... ser på det næste gang.

Den er ihvertfald ikke på favorit listen, hverken som lean away eller alm. enarms - men pumpet var nu ok. :wink:

Enarms cable curls

6 x 45

6 x 45

6 x 45

Lige i peaket, de er nu altså meget fede. Kabler holder til guns!

Db fransk pres

10 x 20

10 x 20

10 x 20

Sad super!

B.o laterals

10 x 20

10 x 20

10 x 20

Også i skabet, faktisk bedre end meget længe :smile:

Det var det, shake lidt poseri og så hjemover.. fik også tjekket Mikes form og friskmixede musik ... :devil: Dude - du bliver leee og jeg glæder mig totalt til vi skal stå og flexe sammen :superman: :4thumbup:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Ja bliver så fedt at flexe sammen, dog skal vi ikke flexe skinkerne sammen, der duer ikke :tongue:

Glæder mig til at se dig med farve på, btw så tror jeg jeg bestiller noget hjem, så kan vi lave en aften hvor vi lige tester lidt malings teknikker osv, ulle og doktoren var vidst klar nok :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hey dær :yo:

Kan de og deres Sony hyres til en gang foto og flex i LVK på et tidspunkt i uge 27 ? :4flex:

Jeg holder en lille pause i den uge efter at være blevet færdig med HST programmet og vil kun dyrke noget cardio :walking:

Ærbødigst Doktoren .

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio

35 min. pw

Tid til at komme en smule igang igen. Ok. frisk tur

Er midt i at holde en 9-10 dages dekonditionering da vi er superpressede for tiden og skal flytte i weekenden, og det passer fint ind i træningen. Derefter står den på HST forfra med hele skidtet :smile:

Edited by LungBrush
Link to comment
Share on other sites

Hey

Har du en omtrentlig tidshorisont på de der KBs til LVK? Det er mest for at stresse dig oveni alt det andet jeg spørger.

:tongue:

Det er skam helt iorden Doc :wink:

Tjooo, indenfor et par uger, vil jeg tro.

Skal lige have mine mailoplysninger med her på work så jeg kan chekke den herfra.

Vi er som du selv er inde på lige flyttet og jeg kun moller den her fra når jeg har lidt pc tid :innocent: Det er ikke funny at være netløs :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Eftermiddagscardio

35 min. pw

Tid til at komme en smule igang igen. Ok. frisk tur

Er midt i at holde en 9-10 dages dekonditionering da vi er superpressede for tiden og skal flytte i weekenden, og det passer fint ind i træningen. Derefter står den på HST forfra med hele skidtet :smile:

Tror du skal passe på med at dekonditionere medens du er i kalorieunderskud. Havde selv meget dårlig erfaring med dette sidste år. Styrkemæssigt var det helt galt. Dette er selvfølgelig er en del af planen, men det betød, at jeg røg fra et par og tyve chinups til 12 og det tog mig lang tid at genvinde dette. I andre af de store øvelser dykkede jeg 5 kg og dette blev ikke genvundet før efter DM. Dette har selvfølgelig størst betydning i forhold til Athletic Fitness, hvor man også skal yde noget fysiks, men jeg syntes alligevel, at jeg lige ville informere dig om det.

Under alle omstændigheder er jeg meget interesseret i at høre om din erfaring med dekonditionering ved kalorieunderskud.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Tror du skal passe på med at dekonditionere medens du er i kalorieunderskud. Havde selv meget dårlig erfaring med dette sidste år. Styrkemæssigt var det helt galt. Dette er selvfølgelig er en del af planen, men det betød, at jeg røg fra et par og tyve chinups til 12 og det tog mig lang tid at genvinde dette. I andre af de store øvelser dykkede jeg 5 kg og dette blev ikke genvundet før efter DM. Dette har selvfølgelig størst betydning i forhold til Athletic Fitness, hvor man også skal yde noget fysiks, men jeg syntes alligevel, at jeg lige ville informere dig om det.

Under alle omstændigheder er jeg meget interesseret i at høre om din erfaring med dekonditionering ved kalorieunderskud.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Nu ved jeg, da jeg også selv sagde det til champen, at det kun var de første 3-4 dage med kcal underskud og resten ligevægt pga massen.. Så bare rolig pauli :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lidt status

Morgenvægt idag. 88,7

Startede op med HST forfra sidste mandag og kører normal diætkost + cardio fra idag.

Sidste uge spiste jeg en smule mindre end i dekonditioneringen, samt addede cardio fra onsdag.

Formen er ok, men ikke noget prangene, men jeg føler mig på rette vej.

Lige nu føles det som om kroppen tager rigtigt godt imod at jeg har haft en lille pause både fra diæt samt træning. så jeg håber på at de næste par kg. kommer nemt af - Nxt stop -87,5

Er stadig uden net og sådan er det nok et stykke tid endnu, så alm loggen den aw kommer til at vente lidt endnu.

Till then stay very metal! :devil::superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så er det tid til en lille biblioteksupdate - 3 uger tilbaws før tele2 synes jeg skal være online :crazy: -

Det går nu nok alligevel har en masse fee'e singleplayer spil at varme mig med :wink: Har ferie lige nu så det er feee!!

I lørdags vendte vi hjem fra en uges tid i Skagen, hvor vi stort set boede hos Dr. Steens forældre, selvom vi sov et andet sted. Totalt afslapning, men holdt diæten i ok. stil. fik også hamret 3 HST pas aw, sammen med doktoren i Skagen gymmet og fik hilst både på Lasse T og Lars B. som jo var ligeså hyggelige live, som jeg havde regnet med :smile: - alt i alt en super tur og så fik jeg da også smækket et par mega gammeldaws isvafler i skabet på de 2 dage hvor jeg åd bare lidt igennem :4thumbup:

Vægten sagde 87,3 i morges - og jeg er så små ved at tro på at formen nok skal komme :laugh: Fik et par gode comments igår til første træning hjemme i LVK fra bla. Saabye og Honey og det trængte jeg sq til - kan ikke rigtigt se fremgangen selv mere - så diæthjernen er helt i hus :blink::laugh:

Well, det var egentlig det, glæder mig sq til jeg kan logge den ordentligt aw igen :superman:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Jeg er begyndt at gøre mig lidt overvejelser omkring diæt afslutning. Morgen vægt i dag siger 77,5 og jeg er d.d startet på hst (du fik i øvrigt helt ret mht at droppe diæten i ferien, intet vægt gain, men 700gram vægt tab, hehe)

Jeg regner med at køre hst færdig, og så to uger inden i september når jeg er færdig begynde på noget mini bulk.

Men det skal være kvalitets kilo jo.

Hvor meget synes du jeg skal stile efter, og over hvor lang tid?

Hvis vi siger jeg ender på 75-76kg, helt cut, så er 10kg gain vel meget rimeligt?

over nogle måneder?

Min tanke var at køre kreatin, og så køre noget hst på disko øvelserne, noget singel cyklus på dødløften, og noget bench program samtidig. Er det helt nuts?

Link to comment
Share on other sites

Yo Nico - thx for igår, selvom vi begge var lidt flade :wink: så var det nu hyggeligt lige at få trænet den lidt aw igen. Men du ved jo hvad jeg synes om ovenstående nu, så ingen grund til at gentage mig selv.

Nå, men lige en bette update herfra.

Har erfaret at det fantastisk firma Tele2 synes, at jeg skal have net igen d. 18, så der er lige lidt tid tilbaws... :dry: Dammit, men får da gamet mine single player spil når jeg ikke ligger på sofaen om aftenen. Synes at jeg er ved at være retty diæt ramt, kan ikke rigtgt se min fremgang, er død i roen, træt, slap og svag osv..... Vægten sagde iøvrigt 86,5 igår.

På den anden side så er der flere der har sagt at jeg ikke skal tabe mig mere af de folk jeg kender der ikke træner og det plejer at være en indikator for at det går som det skal :laugh:

På træningssiden er jeg lige kommet over første dag med 5 reps i HST'en, og den var nu ok. Trænede sammen med Blackice der var ligeså diætramt som mig selv, så vi fik klaget os igennem det hele, men det var nu ellers ganske hyggeligt.

Sidste søndag havde jeg besøg af Sune (Conscience) og Sheila (Miss) så vi kunne få hendes musik strikket sammen til den frie runde.

Det var sq hyggeligt og bawefter havde i en ganske okay træning i LVK :4thumbup: Vetö og Big Mike var også i huset.

Rart at se hvordan et par af de sævanlige big guns´n' tits gutter gloede da sture beskidte Sune gik igang og samtidigt også fik løftet en god gang kilo :devil::superman:

Tilsidst var der posedown og Mike og jeg blev dwarfed god og grundigt, men det var nu fee alligevel og vi fik et par gode tips af de erfarne guldvindere :4thumbup:

Har smidt et enkelt pic med da det er det nyeste af formen - samt et af dem hvor jeg så mindst bette ud ifht. Sune :innocent::laugh:

Nå, det var vidst det for denne omgang :smile: Keep it lee!!

post-1757-1154760452_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share