*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ahh.. sikke en dejlig forårsdag!! :4thumbup:

Der er kun en type træning der dur i dag: inliners :cooldance::cooldance:

Så i bedste usikker stil har jeg drønet rundt på mine skøjter med forår i kroppen og hjul på fødderne :wootdance: :wootdance:

Det er godt at være i live :alright:

(og nu er jeg ved at gøre mig klar til en lille påskefrokost i festligt lag) :bubblebath:

Link to comment
Share on other sites

Ahh.. sikke en dejlig forårsdag!!  :4thumbup:

Der er kun en type træning der dur i dag: inliners  :cooldance:  :cooldance:

Så i bedste usikker stil har jeg drønet rundt på mine skøjter med forår i kroppen og hjul på fødderne :wootdance: :wootdance:

Det er godt at være i live  :alright: 

(og nu er jeg ved at gøre mig klar til en lille påskefrokost i festligt lag)  :bubblebath:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååå så kunne man være her igen....Hmmm

Øv jeg kan ikke stå på rulleskøjter :sneaky2::poking: Det er faktisk en ting jeg ikke kan jvf Rikkes lille filosofiske indlæg idag i hendes log....Ja ja ja det er nemlig perfekt at leve.....Og så når foråret er kommet, ja så virker selv den største negativitet som et mindre problem....Alt er vidunderligt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nååå så kunne man være her igen....Hmmm

Øv jeg kan ikke stå på rulleskøjter  :sneaky2:  :poking: Det er faktisk en ting jeg ikke kan jvf Rikkes lille filosofiske indlæg idag i hendes log....Ja ja ja det er nemlig perfekt at leve.....Og så når foråret er kommet, ja så virker selv den største negativitet som et mindre problem....Alt er vidunderligt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

jeg skulle lige over den værste vinterdepression, men nu er jeg tilbage lol :bigsmile:

Det er faktisk ikke så svært at skøjte, og det er en superfed måde at opleve foråret på så jeg vil klart anbefale det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fandt i dag frem til et opvarmningsprogram før løb der virker rigtig godt for mig:

500 spark bestående af:

- 100 knæ

- 100 frontspark

- 100 cirkelspark

- 100 baglænsspark

- 100 sidelænsspark

50 armstræk (5 varianter)

15 armhævninger (3 varianter)

50 mavebøjninger (4 varianter)

50 rygbøjninger

Det har faktisk vist sig at være en rigtig go opvarmning til løbeturen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fandt i dag frem til et opvarmningsprogram  før løb der virker rigtig godt for mig:

500 spark bestående af:

- 100 knæ

- 100 frontspark

- 100 cirkelspark

- 100 baglænsspark

- 100 sidelænsspark

50 armstræk (5 varianter)

15 armhævninger (3 varianter)

50 mavebøjninger (4 varianter)

50 rygbøjninger

Det har faktisk vist sig at være en rigtig go opvarmning til løbeturen  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink: OPVARMNING. Det har (beep) da ikke noget med opvarmning at gøre mand. Er du vanvittig :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:  :blink: OPVARMNING. Det har (beep) da ikke noget med opvarmning at gøre mand. Er du vanvittig  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

ved ærlig talt ikke helt hvor du vil hen med det :raisebrow:

det er et program jeg har brugt - med visse variationer - før i tiden i årevis og det har altid virket efter hensigten, så du må forklare dig lidt nærmere..

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:  :blink: OPVARMNING. Det har (beep) da ikke noget med opvarmning at gøre mand. Er du vanvittig  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

ved ærlig talt ikke helt hvor du vil hen med det :raisebrow:

det er et program jeg har brugt - med visse variationer - før i tiden i årevis og det har altid virket efter hensigten, så du må forklare dig lidt nærmere..

<{POST_SNAPBACK}>

Sys bare at det virker ekstremt at sparke 500 gange og så kalde det opvarmning..Hmmm Men det er da klart at hvis det virker så er da fedt, men det lyder bare vildt.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sys bare at det virker ekstremt at sparke 500 gange og så kalde det opvarmning..Hmmm Men det er da klart at hvis det virker så er da fedt, men det lyder bare vildt.... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes ikke det er det helt store, men alt er jo relativt :wink:

og som du siger; bare det virker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sys bare at det virker ekstremt at sparke 500 gange og så kalde det opvarmning..Hmmm Men det er da klart at hvis det virker så er da fedt, men det lyder bare vildt.... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes ikke det er det helt store, men alt er jo relativt :wink:

og som du siger; bare det virker :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg ville nok også være temmelig tilbøjelig til at droppe løbeturen efter dén omgang :laugh: . Men du får da arbejdet kroppen igennem, så det bliver sikkert ikke løbeturen der giver dig eventuelle skader :poking::wink: . Keep it up!

Sindbad

Link to comment
Share on other sites

Sys bare at det virker ekstremt at sparke 500 gange og så kalde det opvarmning..Hmmm Men det er da klart at hvis det virker så er da fedt, men det lyder bare vildt.... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes ikke det er det helt store, men alt er jo relativt :wink:

og som du siger; bare det virker :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis jeg skulle den form for opvarmning selv inden løb, ville jeg da være flad inde jeg kom igang :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville nok også være temmelig tilbøjelig til at droppe løbeturen efter dén omgang :laugh: . Men du får da arbejdet kroppen igennem, så det bliver sikkert ikke løbeturen der giver dig eventuelle skader :poking:  :wink: . Keep it up!

Sindbad

<{POST_SNAPBACK}>

skal til mit forsvar sige at jeg har trænet kampsport i tidernes morgen lige så intensivt som Danfanatiker spinner i dag, så jeg er selvfølgelig opmærksom på hvor mine grænser går, men 300-500 spark som opvarmning var standard der hvor jeg trænede karate og regnes ikke som speciel hård opvarmning..

Jeg har bare i dag "genopdaget" denne type opvarmning og er lykkelig over det fordi det virker bedre og er mere interessant end andre typer opvarmninger (for mig)

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg skulle den form for opvarmning selv inden løb, ville jeg da være flad inde jeg kom igang  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

nu tror jeg faktisk du undervurderer dig selv..

med den træningsindsats du lægger for dagen kunne du sagtens magte det når du har behersket teknikken..

tog for sjov tid på 100 frontspark og det tager nøjagtig 1.41

med andre ord: 1 spark i sekundet..

så selv med pauser kan du lave 500 spark på under 10 min. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh!! 

Det bad man tar efter træning er fuldstændig fantastisk af en eller anden årsag!!  :bowdown:

Er det løgn?  :w00t:

Sidder forøvrigt og guffer lidt kyllinge... bryst  :boobs:

life is good.. 

  :wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej RunnersHigh,

Er det ikke bare fordi man har det bedre med sig selv efter løb?

:-)

- Thorsgris

Link to comment
Share on other sites

Ahhhh!! 

Det bad man tar efter træning er fuldstændig fantastisk af en eller anden årsag!!  :bowdown:

Er det løgn?  :w00t:

Sidder forøvrigt og guffer lidt kyllinge... bryst  :boobs:

life is good.. 

  :wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej RunnersHigh,

Er det ikke bare fordi man har det bedre med sig selv efter løb?

:-)

- Thorsgris

<{POST_SNAPBACK}>

joooo... det er det nok! :smile:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  Det er forår, tøserne smiler til mig når jeg løber og jeg er på toooooopen!!  :4thumbup:

:4jumpy: Har så meget energi nu efter løbeturen at jeg har lyst til at råbe fra hustagene  :4jumpy:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du kan fokusere på tøsernes smileri under dit løb er du simpelthen i for meget overskud :dry: ...jeg tramper bare derudaf så jeg ligger i en altid ubehagelig smerte, hvor jeg får tunnelsyn og kun tænker på det punkt, hvor jeg stopper med mine lidelser!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan fokusere på tøsernes smileri under dit løb er du simpelthen i for meget overskud :dry: ...jeg tramper bare derudaf så jeg ligger i en altid ubehagelig smerte, hvor jeg får tunnelsyn og kun tænker på det punkt, hvor jeg stopper med mine lidelser!

<{POST_SNAPBACK}>

lol :laugh:

De dage kender jeg også alt for godt..

jeg kan dog varmt anbefale at sænke tempoet en anelse så det også er lidt sjovt mens man træner

Det har også den fordel at damerne har tid til at kigge på dig (og du har tid og overskud til at kigge tilbage) :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan fokusere på tøsernes smileri under dit løb er du simpelthen i for meget overskud :dry: ...jeg tramper bare derudaf så jeg ligger i en altid ubehagelig smerte, hvor jeg får tunnelsyn og kun tænker på det punkt, hvor jeg stopper med mine lidelser!

<{POST_SNAPBACK}>

lol :laugh:

De dage kender jeg også alt for godt..

jeg kan dog varmt anbefale at sænke tempoet en anelse så det også er lidt sjovt mens man træner

Det har også den fordel at damerne har tid til at kigge på dig (og du har tid og overskud til at kigge tilbage) :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: Jeg skal jo have noget ud af træningen og det er ikke tøsebørn jeg skal trænes med!

Link to comment
Share on other sites

:laugh: Jeg skal jo have noget ud af træningen og det er ikke tøsebørn jeg skal trænes med!

<{POST_SNAPBACK}>

nååååh... :w00t:

der var også engang hvor jeg troede man skulle lide før det blev godt..

du ved - no pain no gain - og alt det der bs, men det er jeg heldigvis gået væk fra :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share