*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ha en fantastisk weekend alle MOLboere.. det ved jeg, jeg får..  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad hedder hun??

<{POST_SNAPBACK}>

hun hedder "hård" til fornavn og "træning" til efternavn, og du kan bide dig selv i haletudsen på at hun svinger pisken på den ondeste måde :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ham kender jeg godt... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

jo.. det er også lidt småkoldt her..  :dry:

men det var fint vejr i weekenden da jeg var til pinsekarneval :cheer: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil bare sige, at dem, der skal løbe marathon i København skal bede om godt vejr for havde det været i dag var der nok en del som havde givet op!

Link to comment
Share on other sites

ja det har du nok ret i. Men uanset hvor godt vejr det er så ser billedet ens ud hvert år når hovedfeltet rammer muren omkring 30km: ca halvdelen går og den anden halvdel ser ud som om de bittert fortryder de nogen sinde tilmeldte sig!!  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis de starter det samme sted hvert år hvorfor så ikke tage ruten udenom muren?

Giv mig lige en forklaring på, hvorfor DU ikke skal løbe marathon!? :dry:

PS. Mit næste svar er allerede givet: Forklaring ikke godkendt! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Giv mig lige en forklaring på, hvorfor DU ikke skal løbe marathon!? :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Det nok snarere dig der skal gi mig en rigtig go forklaring på hvorfor jeg skulle :bigsmile::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Muaha der kom slet ingen bortforklaring! :poking:

Du skal løbe marathon, fordi træningen op til denne disciplin giver god udholdenhed... :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det også lidt underligt med marathon. På den ene side kunne det være en interessant udfordring. På den anden side er jeg ikke interesseret i kun at have marathon som mål for mit løb. Jeg løber ikke for at bevise at jeg kan overleve en tur på 42km, men for at have det sjovt.

Derudover, så vil jeg være ordentlig forberedt, hvis jeg engang skal løbe marathon. Jeg gider ikke komme ind med en tid omkring 5 timer sammen med alle de andre, der kun løber fordi de kom til at vædde om at de kunne fuldføre.

Hvis jeg skal løbe marathon, skal det være en god oplevelse og med en tid på under 4 timer.

Nu får vi se :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det også lidt underligt med marathon. På den ene side kunne det være en interessant udfordring. På den anden side er jeg ikke interesseret i kun at have marathon som mål for mit løb. Jeg løber ikke for at bevise at jeg kan overleve en tur på 42km, men for at have det sjovt.

Derudover, så vil jeg være ordentlig forberedt, hvis jeg engang skal løbe marathon. Jeg gider ikke komme ind med en tid omkring 5 timer sammen med alle de andre, der kun løber fordi de kom til at vædde om at de kunne fuldføre.

Hvis jeg skal løbe marathon, skal det være en god oplevelse og med en tid på under 4 timer.

Nu får vi se  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

D, vi må være siamesiske tvillinger adskilt ved fødslen, for det er NØJAGTIG sådan jeg har det med Marathon!! :bigsmile:

Hvert år står og jeg ser dem komme GÅENDE (!) ved 30-35km!! Det er en udfordring at gennemføre et Marathonløb, men det er en kæmpestor udfordring AT LØBE HELE VEJEN!

Jeg vil da ikke afskrive at jeg engang i fremtiden vil løbe et Marathon eller to, men det skulle være fordi jeg havde så tilpas meget overskud i min træning at jeg ikke tvivlede et sekund på jeg kunne LØBE hele vejen uden at være syg en uge efter! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har det også lidt underligt med marathon. På den ene side kunne det være en interessant udfordring. På den anden side er jeg ikke interesseret i kun at have marathon som mål for mit løb. Jeg løber ikke for at bevise at jeg kan overleve en tur på 42km, men for at have det sjovt.

Derudover, så vil jeg være ordentlig forberedt, hvis jeg engang skal løbe marathon. Jeg gider ikke komme ind med en tid omkring 5 timer sammen med alle de andre, der kun løber fordi de kom til at vædde om at de kunne fuldføre.

Hvis jeg skal løbe marathon, skal det være en god oplevelse og med en tid på under 4 timer.

Nu får vi se  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

D, vi må være siamesiske tvillinger adskilt ved fødslen, for det er NØJAGTIG sådan jeg har det med Marathon!! :bigsmile:

Hvert år står og jeg ser dem komme GÅENDE (!) ved 30-35km!! Det er en udfordring at gennemføre et Marathonløb, men det er en kæmpestor udfordring AT LØBE HELE VEJEN!

Jeg vil da ikke afskrive at jeg engang i fremtiden vil løbe et Marathon eller to, men det skulle være fordi jeg havde så tilpas meget overskud i min træning at jeg ikke tvivlede et sekund på jeg kunne LØBE hele vejen uden at være syg en uge efter! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

At gennemføre en marathon kan alle...der er bare mange, der ikke kan oppe i hovedet, hvilket så besværliggør det i praksis...en marathon på 3:00-3:15 se det er en udfordring jeg har gået og tænkt lidt på!

Link to comment
Share on other sites

Har lagt 5 til armhæv i dag:

125 armstræk (5x25)

30 armhæv (5x6)

125 mavebøj (5x25)

125 ryghæv (5x25)

Og efter jeg fandt ud af hvor mange go ting der i chokolade ( http://www.kemiinfo.kvl.dk/artikler/blivhoej.pdf )

har jeg købt extra ind til weekenden af chokoladeplader (78%) og ren Kakao!!

:icecream: :spiserchokolade: :icecream:

go weekend alle i dejlige motionsfreaks..

til alle de stærke cardio tøzaaaa

til alle de hurtige endor fine løbaaaa

lad os få en fed weekend!!

:banana::cheer: :4band: :hehe: :4goodtv: :hippy: :tease::santa2::shades::4jumpy::wootdance:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Har lagt 5 til armhæv i dag:

125 armstræk (5x25)

30 armhæv    (5x6)

125 mavebøj  (5x25)

125 ryghæv  (5x25)

Og efter jeg fandt ud af hvor mange go ting der i chokolade ( http://www.kemiinfo.kvl.dk/artikler/blivhoej.pdf )

har jeg købt extra ind til weekenden af chokoladeplader (78%) og ren Kakao!!

:icecream: :spiserchokolade: :icecream:

go weekend alle i dejlige motionsfreaks..

til alle de stærke cardio tøzaaaa

til alle de hurtige endor fine løbaaaa

lad os få en fed weekend!!

:banana:  :cheer:  :4band:  :hehe:  :4goodtv:  :hippy:  :tease:  :santa2:  :shades:  :4jumpy:  :wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Der skal nok blive en mand ud af dig! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio:

400 meter hækkeløb over berusede godtfolk efterfulgt af 60-120 min cardio-dance-soul-salsa-RnB på dansegulvet afsluttende med en halv times freestyle skøjten omkring emnet: "nej jeg synes ikke du lyder dum, primitiv og ucharmerende bare fordi du har drukket halvdelen af Carlsbergs samlede ølreserver..." :rolleyes:

Med andre ord skal jeg til fæææææææzt med alle de lokale tosser og lur mig om der ikke også denne gang vil flyde rigelig med humle, drama og strengeleg

:gal::cheer::strat:

:wootdance::wootdance: <---- mig og anden dansepartner

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Dagens cardio:

400 meter hækkeløb over berusede godtfolk efterfulgt af 60-120 min cardio-dance-soul-salsa-RnB på dansegulvet afsluttende med en halv times freestyle skøjten omkring emnet: "nej jeg synes ikke du lyder dum, primitiv og ucharmerende bare fordi du har drukket halvdelen af Carlsbergs samlede ølreserver..." :rolleyes:

Med andre ord skal jeg til fæææææææzt med alle de lokale tosser og lur mig om der ikke også denne gang vil flyde rigelig med humle, drama og strengeleg

:gal::cheer::strat:

:wootdance:  :wootdance: <---- mig og anden dansepartner

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen så må du have god fornøjelse med humle og damer :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hva´så hvordan skal jeg nogensinde for et mandfolk ud af dig!

Måske hvis jeg hyrede et par strippere, der kunne agere coach for dig :blush: ...jeg har nu - på dine vegne - besluttet, at du skal løbe marathon næste år på den kinesiske mur! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Måske hvis jeg hyrede et par strippere, der kunne agere coach for dig :blush: ...

:santa2::shades:

jeg har nu - på dine vegne - besluttet, at du skal løbe marathon næste år på den kinesiske mur! :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:sleepy::4goodbye::gal:

og nu da vi har fået det på plads; her er dagens styrketal:

125 armstræk (5x25)

30 armhæv (5x6)

125 mavebøj (5x25)

125 ryghæv (5x25)

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share