*** Mind over Matter ***


RunnersHigh
 Share

Recommended Posts

Jeg bestemmer hvad der er passende motion for dig :tongue: ...så længe du er beskæftiget med 10 x diamantcirkel :ninja:  :gal: er du lagt på is, hvilket betyder der er flere pigebørn til os andre! :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

alt andet end diamantcirklen!! :laugh::cry::unhappy:

med hensyn til daaaamerne :santa2::shades:

så er du velkommen til at ta for dig af retterne.. jeg har ikke brug for alt dramaet

:blahblah:

Jeg har nok i min træning:

Den svarer aldrig igen, jeg får lov til at bestemme det hele og jeg skal ikke ta den ud og spise og sige "nej skat.. du ser bestemt ikke fed ud i de bukser" hele tiden :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 622
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

5*20 armstræk

5*20 maverul

5*20 ryghæv

5*3 armhæv

og

6 km løb.

Dejlig løbetur gennem storbyjunglen; man kan rigtig mærke det er fredag!! :w00t:

Damerne er spææændt op til lir der, og fyrene fyrer den max af i deres slæder mens de kører så langsomt de næsten går i stå.. :cheer::banana::clown2:

jeg overhalede ihvertfald et par stykker uden problemer og så er det jo også rart at få gratis mobildisco til løbeturen :headphonedance::headphonedance:

Ha en fantastisk weekend alle MOLboere.. det ved jeg, jeg får.. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ha en fantastisk weekend alle MOLboere.. det ved jeg, jeg får..  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad hedder hun??

<{POST_SNAPBACK}>

hun hedder "hård" til fornavn og "træning" til efternavn, og du kan bide dig selv i haletudsen på at hun svinger pisken på den ondeste måde :blink:

Link to comment
Share on other sites

Interessant signatur du har fået der lille løber....Kører det med løberiet for dig....Jeg selv har aldrig løbet så godt som nu. Igår fik jeg tilbagelagt 15 km og idag blev til 9,1 km på friske ben...WHAT THE F... :blink: Ikke sket før.

Ha en suveræn pinse der ovre på djævle øen.

Danf :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som om din form er ved at være på plads.. :4thumbup:

Og jeg synes mit løb kører rigtig godt, så det varer ikke længe før jeg stille og rolig skruer op for distancen.

nå ja.. og så valgte jeg lige at gi den et hak op med styrken i dag:

5x25 armstræk

5x25 maverul

5x25 ryghæv

5x4 armhæv

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Har lagt 5 til armhæv i dag:

125 armstræk (5x25)

25 armhæv (5x5)

125 mavebøj (5x25)

125 ryghæv (5x25)

Bemærk for øvrigt at alle øvelser bliver lavet med i skiftende hånd- ryg- og mavestillinger for at træne forskellig muskelgrupper.

Således bliver armstrækkere f.eks. lavet i smal og bred stand, på fingrene og knoerne, og med hop eller klap i hænder.

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Har lagt 5 til armhæv i dag:

125 armstræk (5x25)

25  armhæv  (5x5)

125 mavebøj  (5x25)

125 ryghæv    (5x25)

Bemærk for øvrigt at alle øvelser bliver lavet med i skiftende hånd- ryg- og mavestillinger for at træne forskellig muskelgrupper.

Således bliver armstrækkere f.eks. lavet i smal og bred stand, på fingrene og knoerne, og med hop eller klap i hænder.

<{POST_SNAPBACK}>

Av :devil:

Lyder ondt

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Bemærk for øvrigt at alle øvelser bliver lavet med i skiftende hånd- ryg- og mavestillinger for at træne forskellig muskelgrupper.

Således bliver armstrækkere f.eks. lavet i smal og bred stand, på fingrene og knoerne, og med hop eller klap i hænder.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, lyder faktisk ret interessant.. tror jeg at jeg vil prøve! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Har lagt 5 til armhæv i dag:

125 armstræk (5x25)

25   armhæv   (5x5)

125 mavebøj   (5x25)

125 ryghæv     (5x25)

Bemærk for øvrigt at alle øvelser bliver lavet med i skiftende hånd- ryg- og mavestillinger for at træne forskellig muskelgrupper.

Således bliver armstrækkere f.eks. lavet i smal og bred stand, på fingrene og knoerne, og med hop eller klap i hænder.

<{POST_SNAPBACK}>

Av :devil:

Lyder ondt

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... Pas nu på, at du ikke går hen og bliver en over-pumpet bodybuilder... :raisebrow:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

alt andet end diamantcirklen!!  :laugh:  :cry:  :unhappy:

med hensyn til daaaamerne  :santa2:  :shades:

så er du velkommen til at ta for dig af retterne.. jeg har ikke brug for alt dramaet

:blahblah:

Jeg har nok i min træning:

Den svarer aldrig igen, jeg får lov til at bestemme det hele og jeg skal ikke ta den ud og spise og sige "nej skat.. du ser bestemt ikke fed ud i de bukser" hele tiden  :4disguise:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Har lagt 5 til armhæv i dag:

125 armstræk (5x25)

25   armhæv   (5x5)

125 mavebøj   (5x25)

125 ryghæv     (5x25)

Bemærk for øvrigt at alle øvelser bliver lavet med i skiftende hånd- ryg- og mavestillinger for at træne forskellig muskelgrupper.

Således bliver armstrækkere f.eks. lavet i smal og bred stand, på fingrene og knoerne, og med hop eller klap i hænder.

<{POST_SNAPBACK}>

Av :devil:

Lyder ondt

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Det er en tilvæningssag; det gør ikke ondt (mere) og sikrer hærdning af håndled og knoer så hånden ikke går i stykker når man slår på sandsæk eller andre hårde ting :smile:

Link to comment
Share on other sites

Bemærk for øvrigt at alle øvelser bliver lavet med i skiftende hånd- ryg- og mavestillinger for at træne forskellig muskelgrupper.

Således bliver armstrækkere f.eks. lavet i smal og bred stand, på fingrene og knoerne, og med hop eller klap i hænder.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, lyder faktisk ret interessant.. tror jeg at jeg vil prøve! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan varmt anbefale det: det bryder motonomien, det er udfordrende og træner - som sagt - forskellige muskelgrupper; men det er selvfølgelig helt på eget ansvar da der er en vis risiko forbundet med armbøjninger på knoerne, fingrene og klap i hænderne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... Pas nu på, at du ikke går hen og bliver en over-pumpet bodybuilder... :raisebrow:

:laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er der ingen fare for. Det jeg laver er høj-repetitiv muskeludholdenhedstræning. Det vil egentlig bare sige jeg langsomt arbejder mig op til en masse gentagelser af f.eks. armbøjninger. Mit mål er muskeludholdenhed i overkroppen på samme måde som jeg træner løb for at opnå dette i benene. Hvis jeg ville ha meget store muskler skulle jeg løfte meget tungere ting. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan varmt anbefale det: det bryder motonomien, det er udfordrende og træner - som sagt - forskellige muskelgrupper; men det er selvfølgelig helt på eget ansvar da der er en vis risiko forbundet med armbøjninger på knoerne, fingrene og klap i hænderne :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh, der kan da ikke ske så meget ved det.. Det er jo bare huskekager hvis det gør av! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kan varmt anbefale det: det bryder motonomien, det er udfordrende og træner - som sagt - forskellige muskelgrupper; men det er selvfølgelig helt på eget ansvar da der er en vis risiko forbundet med armbøjninger på knoerne, fingrene og klap i hænderne :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh, der kan da ikke ske så meget ved det.. Det er jo bare huskekager hvis det gør av! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I bedste fald gør det ondt, i værste fald brækker du håndens knogler.. det er sket for folk. Som sagt det er sjov og anderledes træning, man skal bare være forsigtig og gå gradvist frem hvis man gerne vil undgå skader :smile:

Edited by RunnersHigh
Link to comment
Share on other sites

Kan varmt anbefale det: det bryder motonomien, det er udfordrende og træner - som sagt - forskellige muskelgrupper; men det er selvfølgelig helt på eget ansvar da der er en vis risiko forbundet med armbøjninger på knoerne, fingrene og klap i hænderne :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Arh, der kan da ikke ske så meget ved det.. Det er jo bare huskekager hvis det gør av! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I bedste fald gør det ondt, i værste fald brækker du håndens knogler.. det er sket for folk. Som sagt det er sjov og anderledes træning, man skal bare være forsigtig og gå gradvist frem hvis man gerne vil undgå skader :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Oki.. Er da selv spinkelt opbygget, men skal da passe på.. herfra godnat og god træning! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share