Hvad synes DU smager godt?


MamboMads
 Share

Recommended Posts

Selv spiser jeg ikke særlig meget rugbrød, men makrel i tomat er den helt store vinder, jeg synes det tager den tørre smag væk og ellers.......smager det jo bare vildt godt :4mewantfood:

Hvad synes du smager godt på rugbrød, som efter min mening er jordens kedeligste brød :sneaky2: Hvis det er uden makrel :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kippers :4mewantfood:

<{POST_SNAPBACK}>

Pålægsproducenten Hanegal laver en fantastisk kyllingepølse, uden tilsætningsstoffer og 100 % økologisk. Den er rigtig, rigtig god med hjemmelavet pesto! Og så hænger det rigtigt godt sammen, næringsmæssigt...

Link to comment
Share on other sites

Kogte, kolde kartofler med mayo, agurk, salt og peber 

/Des

Enig - dog uden agurk, her foretrækker jeg noget grønt drys og så lige et enkelt salatblad i bunden. Men så har du også en virkelig god rugbrødsmad... :bigsmile:

Så er der de klassiske inkluderet tilbehør:

varm leverpostej

fiskefilet

kogte æg/spejlæg/røræg

røget makrel

makrel i tomat

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Æg på panden med salt, peber og dild! Så skal de lige skæres i 4 lige store stykker, så er der til 4 stykker rugbrød.. MMMM..

Hvis der i stedet bruges ristet toastbrød, så skal der lige en gang ketchup på brødet også! :4mewantfood:

Hvor mange æg? For hvis det kun er ét, så er det sku fesent....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share